همسر ایکاردی، کار دستش داد: خط خوردن نام ایکاردی از لیست اینتر برای لیگ اروپا

همسر ایکاردی، کار دستش داد: خط خوردن نام ایکاردی از لیست اینتر برای لیگ اروپا

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه اینترمیلان صبح روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که از این به بعد مائورو ایکاردی کاپیتان این تیم نخواهد بود و بازوبند کاپیتانی تیم در اختیار سمیر هندانوویچ، دروازه بان اسلوونیایی اینتر قرار خواهد گرفت.

دو ساعت بعد از آن بود که اسپالتی سرمربی اینتر لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی نرآتزوری برای بازی پیش روی این تیم در لیگ اروپا را منتشر کرد و درکمال تعجب نام ایکاردی در این لیست به چشم نمی خورد.

این تصمیم جنجالی احتمالا در پی عدم تمدید قرارداد مائورو ایکاردی با باشگاه نرآتزوری و صحبت های تند و طعنه آمیز واندا نارا، همسر و مدیربرنامه های ایکاردی اتخاذ شده است.

در بیاینه باشگاه اینترمی خوانیم:« باشگاه اینتر اعلام می کند که سمیر هندانوویچ کاپیتان جدید این تیم خواهد بود.»

این درحالی است که واندا نارا همسر ایکاردی اخیرا اعلام کرده بود که اولویت مائورو، اینتر است ولی درعین حال گفته بود که آنها هرگز برای تمدید قرارداد با باشگاه اینتر تماس نخواهند گرفت و دراین رابطه گفته بود:« ما هیچ عجله ای نداریم. حرفهای چرت زیادی درمورد مائورو به گوش می رسد؛ به عنوان مثال صحبت از جریمه ای اصلا وجود ندارد. من دوست داشتم که مدیران باشگاه بیشتر از مائورو حمایت می کردند. اصلا قابل درک نیست که آیا این مسائل درون باشگاهی است و یا از خارج از باشگاه مطرح می شود.»

درعین حال واندا نارا، اخیرا پیغامی مستقیم برای لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر هم داشت. بعد از برد 0-1 اینتر مقابل پارما با تک گل لائوتارو مارتینس ایکاردی در پیغامی به اسپالتی گفته بود:« چرا ایکاردی گل نزد؟ همیشه که گل می زند. لائوتارو در پی حرکت فوق العاده مائورو به گل رسید.مائورو در زمین زیاد توسط هم تیمی هایش همراهی نمی شد. شاید بهتر بود که اسپالتی او را به لائوتارو استفاده می کرد. از اینکه مائورو و لائوتارو دو دوست صمیمی هستند و هیچ رقابتی میان آنها وجود ندارد، نهایت بهره را می برند.»


ایکاردی اخیرا از روزهای اوجش فاصله گرفته و آخرین باری که موفق به گلزنی شده بود، روز 15 دسامبر و دربازی تیمش مقابل اودینزه در سری آ بود. البته او پس از آن دو گل در جام حذفی در بازی با بنه ونتو و لاتزیو به ثمر رسانده بود.

ایکاردی عازم وین نمی شود

ساعاتی بعد از انتشار لیست اسپالتی برای لیگ اروپا، کاروان اینتر برای سفر به اتریش خود را آماده کرد تا پنجشنبه شب در رقابتهای مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف راپید وین برود ولی ایکاردی در این سفر کاروان نرآتزوری را همراهی نمی کند.

6363