سرجیو: بازی سختی مقابل پدیده داریم/امیدوارم فردا ترک عادت نکنیم

سرجیو: بازی سختی مقابل پدیده داریم/امیدوارم فردا ترک عادت نکنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان،‌گفت: دیدار سختی مقابل پدیده داریم و امیدوارم فردا مقابل این تیم قوی ترک عادت نکنیم.

به گزارش فوتبالی، پائولو سرجیو در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پدیده در جمع خبرنگاران،‌گفت:‌ یک بازی سخت دیگر در پیش داریم. مقابل حریف قدرتمندی بازی داریم. امیدوارم هستم مثل گذشته که عادت به انجام بازی خوب مقابل تیم‌های قوی داریم فردا هم خوب عمل کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: امیدوارم فردا تمرکز خوبی داشته باشیم. جزئیات بسیار کوچک باعث شده امتیازات زیادی را از دست بدهیم به همین خاطر باید برای بازی فردا تمرکز خوبی داشته باشیم. تیم از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم. نمی‌دانم عقیل کعبی می‌تواند فردا بازی کند یا نه. در یکی ازتمرینات‌ ضربه‌ای به قفسه سینه او خورد که همچنان احساس درد می‌کند.

سرمربی نفت آبادان در مورد وضعیت فاخر تهامی، اظهار داشت: او بچه بسیار خوبی است و اصلا مشکلی وجود ندارد. او یکی از جوان‌های تیم است که مثل جوان‌های دیگر شانس خوبی برای بازی دارد. جوانانی که در پست او هستند آماده‌تر از فاخر هستند. او در پستی است که بازیکنانی مثل بالوتلی، سلمانی، ریکانی و ... حضور دارند و آمادگی بازیکنان باعث می‌شوند که در ترکیب قرار بگیرند. برای اینکه بتوانیم به جوانان شانس بازی بدهیم باید تیم در نتیجه گیری خوب عمل کنند. بازیکنان با تجربه تری داریم که باید مسئولیت تیم را روی شانه بکشند تا بتوانیم به شرایط بازی برسیم. فاخر بازیکنی است که به او اعتماد دارم.

7655