بالوتلی، منچستریونایتد را مسخره کرد!

بالوتلی، منچستریونایتد را مسخره کرد!

سایت رسمی فوتبالی – هشت سال از زمان جدایی ماریو بالوتلی با منچسترسیتی می گذرد. مهاجم ایتالیایی در زمان حضورش در تیم فعلی گواردیولا بیش از هر چیزی به خاطر حواشی هایش به یاد مانده است؛ مثلا نوشتن جمله معروف "چرا همیشه من" روی پیراهنش در زمان خوشحالی بعد از گلش.

به گزارش فوتبالی، بالوتلی با این وجود دوران حضورش در سیتی را فراموش نکرده است. این بازیکن امسال در لیگ قهرمانان حضور ندارد و از تماشای مسابقا تاز طریق تلویزیون لذت می برد. وی شب گذشته نشان داد که از شکست خوردن منچستریونایتد، حریف سنتی منچسترسیتی به شدت ذوق زده شده است.

بالوتلی که در این فصل برای المپیک مارسی بازی می کند، شب گذشته حسابی هواداران منچستریونایتد را عصبی کرد. شیاطین سرخ با نتیجه دو بر صفر مقابل پاریسن ژرمن در اولدترافورد شکست خوردند تا امید چندانی به صعود به یک چهارم نهایی نداشته باشند. 

بالوتلی کلیپی از خوشحالی خود از شکست منچستریونایتد منتشر کرده که در ان با اشاره به شعار هواداران منچستریونایتد نوشته است:"منچستریونایتد، اولـــــــــــــه!" این بازیکن ایتالیایی در پایان بازی هم توئیت کرد:"تبریک به هواداران منچسترسیتی، شب خوش."