بازیکن سابق والنسیا هم‌بازی آنجلینا جولی شد

بازیکن سابق والنسیا هم‌بازی آنجلینا جولی شد

سایت رسمی فوتبالی – جان کارو، بازیکن اسبق والنسیا و لیون که سابقه قهرمانی لالیگا را هم در کارنامه اش دارد در حال حاضر در پایان فوتبالش تصمیم گرفته وارد دنیای سینما شود.

به گزارش فوتبالی، جان کارو قرار است که در فیلم هالوودی در کنار آنجلینا جولی، هنرپیشه سرشناس بازی کند. کارو پس از مدتی حضور در والنسیا به رم پیوست و برای تیم هایی نظیر المپیک لیون (با دو قهرمانی لیگ فرانسه)، استون ویلا، استوک سیتی و وستهام بازی کرد. این بازیکن در سال 2013 از فوتبال بازنشسته شد و تصمیم گرفت که همچون چهره هایی نظیر وینی جونز و اریک کانتونا وارد دنیای سینما شود.

کارو حالا قرار است که در فیلم "مالیفیسنت 2" نقش آفرینی کند. در حال حاضر مشخص نیست که مهاجم سابق تیم ملی نروژ چه نقشی خواهد داشت اما طبیعتا باید با آنجلینا جولی که نقش اصلی این فیلم است، هم بازی شود. یواخیم رونینگ، کارگردان نروژی آخرین فسمت فیلم "دزدان دریایی کارائیب" حامی اصلی کارو برای حضور در این فیلم هالیوودی است.

مسیر سینمایی کارو خیلی سریع آغاز شد. او پس از بازنشستگی در سال 2014، در فیلم کانادایی "مرگ زمستان" شرکت کرد. یک سال بعد او به عنوان بازیگر به کشورش برگشت تا در فیلم "هودینگر" شرکت کن. او در سال 2018 در سریال نروژی "هیمبانه" بازی کرد و حالا قرار است که در اولین فیلم هالیوودی خود ایفای نقش کند.