فردیناند: چمپیونزلیگ برای یونایتد عملا تمام شده است

فردیناند: چمپیونزلیگ برای یونایتد عملا تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه خود در مقابل پاری سن ژرمن 2-0 شکست خورد تا برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان کار بسیار دشواری در پیش داشته باشد. اولین شکست دوران سرمربی‌گری اوله گنار سولسشر می‌تواند به پایان رویای اروپایی شیاطین سرخ در سال جاری منتهی شود. ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال، می‌گوید حالا دیگر صعود در CL برای یونایتد بسیار دشوار شده و این تیم باید تمرکز خود را به لیگ برتر معطوف کرده و راه‌یافتن به جمع چهار تیم برتر این لیگ را هدف بگیرد.

فردیناند در این باره گفت:" به نظر من یونایتد دیگر باید به فکر لیگ برتر و راه یافتن به جمع چهارتیم برتر لیگ باشد. این بازی بعد از کارت قرمزی که پوگبا گرفت برای یونایتد دیگر تمام شده است".

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد در آخرین دقایق بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا میخ آخر را به تابوت شیاطین سرخ بکوبد. یونایتد به این ترتیب در بازی برگشت در پاریس، ستاره فرانسوی‌اش را در اختیار ندارد و این می‌تواند مشکلات زیادی برای سولسشر ایجان کند.

ریو فردیناند اضافه کرد:" ولی فراموش نکنید که پوگبا در این چند ماه چقدر پیشرفت کرده و حالا به جایی رسیده که در بزرگترین صحنه فوتبال اروپا برای او از یارگیری نفر به نفر استفاده می‌کنند و یک نفر را فقط برای گرفتن او می‌گذارند. پوگبا امروز نتوانست با فشار ناشی از یارگیری مستقیم رقیب کنار بیاید و در نهایت عصبانی شد و از بازی اخراج شد".