امانوئل پتی: ساری مرا یاد روزهای سیاه مورینیو می اندازد

امانوئل پتی: ساری مرا یاد روزهای سیاه مورینیو می اندازد

سایت رسمی فوتبالی- امانوئل پتی بازیکن سابق تیم ملی فرانسه که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را در کارنامه ورزشی اش دارد، بین سالهای 2001 تا 2004 در چلسی بازی می کرد. او براین باور است که عمر حضور مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی دراستفمورد بریج طولانی نیست.

پتی براین باور است که سبک کاری ساری در چلسی، موفقیتی را به همراه نخواهد داشت و بعد از باخت سنگین 0-6 این تیم مقابل منچسترسیتی، اوضاع این تیم اصلا خوب نیست. پتی دراین رابطه گفته:« من درک می کنم که سرمربیان به ایده های فوتبالی شان وفادار هستند. حتی آن را به بازیکناشان هم منتقل می کنند ولی من مطمئنم که ساری حسابی عصبی است.»

پتی با بررسی شرایط مشابهی که تجربه کرده، به این جمع بندی رسیده که ساری به زودی از سرمربی گری چلسی برکنار خواهد شد:«زبان بدن ساری در کنفرانس خبری اخیر و آن کاری که با گواردیولا کرد (نادیده گرفتن پپ و دست ندادن با او در پایان مسابقه)، کاملا نشان می دهد که ساری عصبی است.»

این اسطوره فرانسوی از رفتارهای ساری اصلا خوشش نمی آید و درمورد دست ندادن او با پپ گواردیولا گفت:« چنین مسائلی نباید هرگز رخ بدهند. چون همه دنیا (هواداران، خبرنگاران و بازیکنان) می بینند که او کنترلش را از دست داده. شرایط و رفتارهای فعلی ساری مرا یاد دوره های سیاهی که ژوزه مورینیو داشته می اندازد.»


اشاره پتی به دوران حضور ژوزه مورینیو در چلسی، در بین سالهای 2004 تا 2007 وپس از آن بین سالهای 2013 تا 2015 بود. 

مورینیو در زمان حضور برروی نیمکت مربیگری رئال مادرید هم بارها با پپ گواردیولا، سرمربی وقت بارسلونا کشمکش هایی داشت و تا چند ماه پیش هم این دو سرمربی بزرگ در لیگ برتر انگلیس و درشهر منچستر رقیب هم بودند.

6363- غزال زیاری