بوفون: بعید می دانم پوگبا باعث اخراج مورینیو شده باشد

بوفون: بعید می دانم پوگبا باعث اخراج مورینیو شده باشد

سایت رسمی فوتبالی – جانلوئیجی بوفون دروازه بان باتجربه و 41 ساله پاری سن ژرمن در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچستریونایتد صحبتهای جالب توجهی را برزبان آورده. او بعید می داند که پل پوگبا و اختلافاتش با ژوزه مورینیو، نقشی در برکناری این سرمربی پرتغالی ازروی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ داشته.

این درحالی است که در طول دوران حضور بوفون در یوونتوس، او مدتی با پل پوگبا هم تیمی بود و شناخت خوبی از این بازیکن جوان فرانسوی دارد. در ماه های اخیر و قبل از اخراج ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری منچستریونایتد، بارها اخباری مبنی بر اختلاف نظر و درگیری های پل پوگبا با این سرمربی پرتغالی تیتر روزنامه ها می شد و همین اختلاف نظرها باعث کمرنگ شدن نقش پوگبا درترکیب یونایتد مورینیو شده بود.

بعد از برکناری مورینیو، خیلی ها براین باور بودند که پوگبا باعث و عامل اخراج این سرمربی پرتغالی بوده و شنیده می شد که پوگبا توانسته هم تیمی هایش را متقاعد کند تا آنقدر مورینیو را بایکوت کنند تا مدیران باشگاه او را از سمتش اخراج نمایند.



حالا بوفون معتقد است که چنین سناریویی بعید است و باور ندارد که هم تیمی سابقش در یوونتوس بتواند چنین اقتداری داشته باشد که یک سرمربی را برکنار کند. بوفون دراین باره گفت:« بعید می دانم که یک بازیکن بتواند علیه مربی خودش کار کند. قبل از هرچیز بحث  همدلی است. من بارها این را در کارنامه ورزشی ام حس کردم. پل رشد کرده و حالا شخصیت خودش را دارد. پوگبا یکی از الگوها و سمبل های یونایتد است.»

6363