فقط مسی می تواند جای دیبالا را در یووه پر کند؛ بعید است پوگبا به یوونتوس بازگردد

فقط مسی می تواند جای دیبالا را در یووه پر کند؛ بعید است پوگبا به یوونتوس بازگردد

سایت رسمی فوتبالی- فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در گفتگو با روزنامه گاتزتادلوسپورت درمورد مسائل مرتبط با این باشگاه ایتالیایی به صحبت پرداخته و راجع به شرایط پائولو دیبالا و شرایط بازار نقل و انتقالات هم اظهارنظر کرده است.

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای جنجالی او را مطالعه کنید:

*بهترین خرید ممکن: جدای از بحث کریستیانو رونالدو، دیگر خریدی که برای یووه انجام دادیم و از آن احساس غرور می کنم، خرید دیبالا است. او جای تبس را در تیم ما گرفت. اندکی بعد از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، ما با پرداخت 40 میلیون یورو مهاجمی را از پالرمو خریدیم که 13 گل به ثمر رسانده بود. چنین خریدی ممکن است باعث ترس و نگرانی شود.

*فروشهایی که می شد از آنجا اجتناب کرد: یورنته و ماتری، از نظر راندمان، از آن جمله بازیکنانی بودند که اگر مجبور به فروش آنها می شدید، کسی چیزی نمی گفت. از نظر تکنیکی ویدال یکی از بازیکنان خوب ما بود.  پوگبا؟ می دانستیم که نمی توانیم در مقابل پیشنهادات برای او، تا ابد مقاومت کنیم. بعید می دانم که او بازگردد. خیلی بعید است

*پیرلو: پیرلو بهترین بازیکنی است که دیده ام. بعید می دانم که در 35 سال آینده بازیکنی مثل او ببینم. او زمین چمن را از بالا می دید؛ انگار که پرواز می کند و محاسباتش درحرکات داخل زمین حیرت آور بود.

*الگری: الگری بی تردید یکی از پنج سرمربی برتر دنیاست. او قطعا با ما می ماند و سرمربی ای بهتر از او برای تیممان نمی بینم

*اتلتیکومادرید: اتلتیکو تیم بزرگی است ولی بگذارید راستش را بگویم: امروزه یووه در اروپا با سبک متفاوتی کار می کند. ما خیلی تلاش می کنیم؛ خدا می داند چقدر می کوشیم تا بتوانیم خودمان را در جمع برترینها و بزرگترینها حس کنیم و دراین جایگاه هم هستیم. اگر عطش و رویایت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست، نباید خودت را پائین تر از این حس کنی. یووه نباید خودش را پائین تر از تیمی ببیند یا از تیمی بترسد.

*دیبالا: دیبالا می ماند. یووه تنها بازیکنانی را می فروشد که خودشان بخواهند بروند. خیلی سخت است بتوان تیمی بهتر از این را جمع کرد و بازیکنانی بهتر از اینها پیدا کرد. پر کردن جای دیبالا با یک گزینه بهتر، تنها با خرید مسی ممکن است. حتی به نظرم نمی توان با قاطعیت از نیمار هم به عنوان گزینه ای بهتر از دیبالا صحبت کرد. دیبالا وقتی باشد در تمام بازیها حضور می یابد و وقتی بازی کند، تیم هویت می گیرد.

6363