کرایف: جای خالی رونالدو مشخص است، وینسیوس برای جانشینی او آماده نیست!

کرایف: جای خالی رونالدو مشخص است، وینسیوس برای جانشینی او آماده نیست!

سایت رسمی فوتبالی - یوردی کرایف، بازیکن سابق بارسلونا، معتقد است که جای خالی رونالدو هنوز در رئال مادرید مشخص است و نمی توان از وینیسیوس انتظار داشت که به این زودی جانشین یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال شود. 

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی رونالدو در تابستان گذشته، رئال مادرید موفق به پر کردن جای خالی این بازیکن نشد و در طول نیم فصل اول ضربات بسیاری از این موضوع خورد. پس از اخراج لوپتگی و حضور سولاری روی نیمکت رئال، آنها شرایط بهتری در هفته های اخیر پیدا کردند و حالا تنها 6 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارند. آنها فردا شب باید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف آژاکس بروند و یوردی کرایف به عنوان یکی از محصولات آکادمی این باشگاه معتقد است که نقطه ضعف اصلی رئالی ها عدم جانشینی رونالدوست. او در گفتگو با سایت گل اظهار داشت: " در آخر آنها بازیکنانی هستند که توانایی بالاتر از بقیه دارند، در لحظات حساس ظاهر می شوند و تعداد گل زده را تضمین می کنند. وقتی در زمین هستید همیشه به گزینه های خود اعتماد می کنید چون آن بازیکن خاص را در اختیار دارید. حالا رئال مادرید بیشتر روی تمام تیم تکیه کرده است و من فکر می کنم جای خالی رونالدو مشخص است. اگر بازی 0 - 0 شود، آن بازیکن خاص است که می تواند تعادل را بر هم زند. "

وینیسیوس جونیور پس از جدایی لوپتگی فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب تیم به دست آورد و در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. بازیکن سابق تیم ملی هلند و پدر اسطوره بارسلونا، یوهان کرایف، در این باره گفت: " او جوان و بسیار با استعداد است. به همین دلیل آنها چنین مبلغی را برایش پرداختند. اما بر دوش کشیدن بار تیم خواسته ناعادلانه ای از اوست. انتظار برای این اتفاق نیز ناعادلانه است. او جوان است و نیاز به زمان برای یادگیری و تطبیق با شرایط دارد. او بالا و پایین دارد که طبیعی است. استعدادش مشخص است اما گاهی بهتر است چندان راجع به او صحبت نشود تا آرام باشد و احساس فشار نکند. "

1070