اقدام جالب مهاجم بارسلونا، هوادار ایتالیایی را شگفت‌زده کرد

اقدام جالب مهاجم بارسلونا، هوادار ایتالیایی را شگفت‌زده کرد

سایت رسمی فوتبالی – کوین پرینتس بواتنگ بازیکن تازه وارد بارسلونا با درخواست عجیبی از سوی یک هوادار افراطی در فوتبال ایتالیا مواجه شد.

به گزارش فوتبالی،  این هوادار در بازی اینترنتی " فانتا کالچیو" برای خرید پرینتس بواتنگ برای تیمش هزینه کرده بود اما درست یک روز بعد این بازیکن از ساسولو به بارسلونا پرداخت. این هوادار در اینستاگرام برای بواتنگ کامنت گذاشته است:"باید پولی که برای خریدنت در فانتاکالچیو پرداختم را به من برگردانی چون فقط یک روز توانستم از تو استفاده کنم. حالا چه کار کنم؟ شماره حسابم را برایت بفرستم؟" بواتنگ خیلی سریع به او جواب داد:"بله، بفرست."

بواتنگ به وعده اش عمل کرد و مبلغی که هوادار خواسته بود را به حسابش واریز کرد. مهاجم غنایی برای وی کامنت گذاشته است:"سلام، پول به حسابت واریز شد. درود بر تو."

این هوادار اما بعد از آن درخواستش را عوض کرد و برای بواتنگ نوشت:"می خواستم دو چیز را به تو بگویم. اول این که از تو تشکر کنم و بعدش این که این پول را به خیریه بدهم. پول را صرف امور خیریه خواهم کرد و می خواهم برای دیدنت به بارسلونا بیایم که البته هزینه بلیت را خودم خواهم پرداخت. اگر موافق باشی رویای بزرگی است که با تو عکس بگیرم. البته اگر خودت موافق هستی."

این هوادار نوشته که همه چیز برایش شوخی بوده اما بواتنگ با عمل کردن به حرفش نشان داده که چه شخصیت با اخلاقی دارد.