پیش‌بینی ادووکات از نتیجه دیدار یاران آزمون در لیگ اروپا

پیش‌بینی ادووکات از نتیجه دیدار یاران آزمون در لیگ اروپا

وبسایت رسمی فوتبالی- دیک ادووکات، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند به ارزیابی رویارویی تیم‌های فنرباغچه ترکیه و زنیت سن‌پترزبورگ در بازی دور رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا پرداخت.

به گزارش فوتبالی، نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، دیک ادووکات گفت: فنرباغچه دارای مشکلاتی است و در سوپر لیگ ترکیه نیز شرایط بدی دارد و حتی با خطر سقوط در لیگ ترکیه مواجه است.

دیک ادووکات که سابقه سرمربیگری تیم‌های زنیت سن‌پترزبورگ و فنرباغچه ترکیه را دارد ادامه داد: من از فنرباغچه جدا شدم زیرا این تیم بی‌هدف بود و ثبات نداشت.

وی درباره تیم زنیت سن‌پترزبورگ گفت: تیم جوانی است و بازیکنان شادابی دارد. رهبر آنها نیز آرتم جیوبا است که من او را نادیده گرفته بودم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند درباره پیش‌بینی خود از نتیجه بازی امشب (سه‌شنبه) تیم‌های فنرباغچه ترکیه و زنیت سن‌پترزبورگ گفت: این بازی با نتیجه یک - یک پایان می‌یابد و باید ببینیم در بازی برگشت چه اتفاقی رخ می‌دهد. زنیت و فنرباغچه برای من تیم‌های غریبی نیستند. تیم بهتر برنده این نبرد خواهد بود.

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی یکی از بازیکنان جدید تیم زنیت سن‌پترزبورگ است که امشب در استانبول شانس بازی برابر فنرباغچه را دارد.

9697