پیش بازی نفت مسجد سلیمان - پارس جنوبی جم؛ سرسخت ها به رسیدند

پیش بازی نفت مسجد سلیمان - پارس جنوبی جم؛ سرسخت ها به رسیدند

وب سایت رسمی فوتبالی- در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر ایران، دو تیم نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

نفت مسجد سلیمان در 16 بازی لیگ برتر 3 پیروزی، 6 تساوی و 7 شکست داشته اند. شاگردان مرزبان همچنین آمار 8 گل زده و 16 گل خورده را نیز به ثبت  رسانده اند. آن ها با 15 امتیاز در رده سیزدهم جدول حضور دارند.

در آن سوی میدان جمی ها در 16 بازی گذشته 5 پیروزی ، 5 تساوی و 6 شکست داشته است. آنها آمار 17 گل زده و 15 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان تارتار  با 20 امتیاز در رده هفتم حضور دارند.

با اینکه وضعیت دو تیم در جدول رده بندی با هم تفاوت دارد اما از روزیکه مرزبان هدایت نفتی ها را برعهده گرفته آنها به راحتی نمی بازند و توانسته اند خودشان را از قعر جدول جدا کنند. در سوی مقابل هم سریال قهر و آشتی های تارتار پایانی ندارد و این مربی باز هم در هفته گذشته یک قهر ناکام و یک آشتی موقت داشته است. باید دید همین تفاوت ها در پایان نتیجه اش به سود کدام تیم خواهد بود؟

چهره ویژه: پیمان میری برای نفتی ها یک غنیمت است. اگر میری قدر خودش را بداند و از موقعیت ها بهتر اسفاده کند او می تواند کمک بزرگی برای مرزبان و تیمش باشد.

هفته هفدهم لیگ برتر ایران 

نفت مسجد سلیمان - پارس جنوبی جم

مسجد سلیمان- ورزشگاه شهید بهنام محمدی

سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 17:15

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، میررضا آشورماهانی و احد سلطانی

بازی پیشین: تراکتورسازی 3، نفت مسجد سلیمان صفر؛ پارس جم صفر، فولاد صفر

رتبه دو تیم: نفت مسجد سلیمان با 15 امتیاز در رده سیزدهم و پارس جم با 20 امتیاز در رده هفتم جدول حضور دارند.

محروم: علیرضا علیزاده از نفت مسجد سلیمان

2526