ساری: پپ را ندیدم؛ باید با مدیران باشگاه صحبت کنم

ساری: پپ را ندیدم؛ باید با مدیران باشگاه صحبت کنم

سایت رسمی فوتبالی- بعد از باخت سنگین و 0-6 چلسی مقابل منچسترسیتی در مصاف دو تیم در روز یکشنبه، همه درانتظار صحبتهای مائوریتسیو ساری و توضیحات او در مورد این شکست دردناک بودند.

خیلی ها هم منتظر آن هستند تا خبربرکناری این سرمربی ایتالیایی را بشنوند ودراین میان پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی به دفاع از ساری برخاسته و عنوان کرده که باید به او اعتماد کرد.

حالا مائوریتسیو ساری منتظر است تا با سران چلسی در مورد آینده اش به صحبت بپردازد.

نیمه اول این بازی با نتیجه 0-4 به نفع سیتی به پایان رسید و در نیمه دوم هم دو گل دیگر به ثمر رسید تا این باخت سنگین تر شده و سنگین ترین شکست چلسی در 28 سال اخیر لیگ برتر انگلیس رقم بخورد. 

در پایان این بازی، مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی در گفتگو با اسکای سپورتس به این نکته اشاره کرد که باید با مدیران باشگاه صحبت کند. ساری دراین رابطه گفت:« فکر می کنم درستش همین است. من مسئولیت تیم را برعهده دارم و باید با مدیران باشگاه صحبت کنم. در حال حاضر چیزی نمی دانم ولی فکر می کنم به زودی با سران باشگاه گفتگو داشته باشم. ما باید کاری انجام دهیم.»

سوال بعدی از ساری این بود که این گفتگو درچه رابطه ای خواهد بود. این سرمربی ایتالیایی پاسخ داد:« باید از سران باشگاه بپرسید. من در حال حاضر هیچ چیزی نمی دانم. من نگران تیمم هستم و نگران عملکرد تیم هستم ولی شغل من همیشه با ریسک همراه است؛ پس از این بابت نگران نیستم. باید از مدیران باشگاه بپرسید.»

بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، پپ گواردیولا مربی سیتی به سمت ساری حرکت کرد تا با او دست بدهد ولی ساری با نادیده گرفتن او به رختکن رفت. حالا ساری دراین رابطه توضیحاتی را ارائه کرد:« در آن لحظه پپ را ندیدم ولی دفعه بعد و مثل همیشه به نزدش می روم تا به او سلام کنم. این ماجرا اتفاقی رخ داد. چون من می خواستم سریعا به رختکن بروم و در آن لحظه پپ را ندیدم. من هیچ مشکلی با پپ ندارم.»


چلسی در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر قراردارد و برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باید با تیمهای منچستریونایتد و آرسنال رقابت کند.

ساری در بخش دیگری از صحبتهایش با آنالیز عملکرد تیمش مقابل سیتی گفت:« خیلی سخت بود که فضایی دراختیار بازیکنان سیتی قرار ندهیم. ما حسابی به مشکل برخوردیم ولی من نمی توانم این را درک کنم. چون هفته قبل گفته بودم که حس خیلی خوبی نسبت به این بازی دارم. فکر می کنم ما در مقابل حریف اشتباهی مرتکب چنین اشتباهات متعددی شدیم. سیتی فوتبالی فوق العاده ارائه کرد و ما هم کلی اشتباه کردیم.»

6363