طعنه سنگین کاراگر: ساری، چلسی را تبدیل به آرسنال کرده

طعنه سنگین کاراگر: ساری، چلسی را تبدیل به آرسنال کرده

سایت رسمی فوتبالی- جیمی کاراگر اسطوره سابق باشگاه لیورپول که این روزها به عنوان کارشناس فوتبالی در شبکه های مختلف تلویزیونی مشغول به کار است، بعد از باخت سنگین چلسی مقابل منچسترسیتی، به تندی از مائوریتسیو ساری، سرمربی تیم لندنی انتقاد کرده است.

این طور به نظر می رسد که ساری روزهای پایانی ماجراجویی فوتبالی اش در لندن را پشت سرمی گذارد و انتظار می رود که دیر یا زود از سمتش برکنار شود. جو بد حاکم بر رختکن چلسی باعث شده تا این تیم جایگاهش در رده چهارم جدول را به منچستریونایتد تقدیم کند و انتقادات از ساری، سرمربی این تیم روز به روز درحال افزایش است.

بعد از باخت سنگین چلسی مقابل سیتی، ساری، سرمربی سابق ناپولی بیش از پیش در کانون انتقادات قرار گرفته است. قبل از آن هم خیلی ها براین باور بودند که باخت 0-3 چلسی مقابل بورنموث هم به خاطر اشتباهات تاکتیکی ساری رخ داده.


حالا در بین منتقدان ساری، نام جیمی کاراگر هم دیده می شود. ستاره سابق لیورپول با انتقاد تند از عملکرد ساری روی نیمکت مربیگری چلسی در بازی با سیتی گفته:« بدترین چیزی که می توانم درمورد ساری بگویم این است که او چلسی را تبدیل به آرسنال نموده است.»

6363