تکسیرا: می‌توانستیم به سپیدرود بیشتر گل بزنیم

تکسیرا: می‌توانستیم به سپیدرود بیشتر گل بزنیم

وب سایت رسمی فوتبالی-  تکیسرا، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپیدرود سازماندهی خوبی داشت اما با این حال می‌توانستیم بیشتر به حریف گل بزنیم.

 تکسیرا که به جای امیر قلعه‌نویی  پس از برتری 3 بر صفر سپاهان برابر سپیدرود در نشست خبری حاضر شده بود اظهار داشت: مقابل تیمی بازی کردیم که خوب سازماندهی شده بود. می‌دانستیم نقطه قوت سپیدرود،‌ ضدحملات آنهاست. می‌دانستیم سپیدرود سازماندهی دارد. به همین خاطر خط دفاعی ما خیلی خوب سازماندهی شده بود. بین دو نیمه یک تعویض انجام دادیم تا بتوانیم از کناره‌ها حمله کنیم.

وی با بیان اینکه زردپوشان می‌دانستند نباید مقابل سپیدرود توپ را از دست بدهند، تصریح کرد: می‌دانستیم که نباید توپ را از دست بدهیم و باید بازی را کنترل کنیم. پس از به ثمر رسیدن گل اول، کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. سه گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر رسانیم.

مربی تیم سپاهان با ابراز رضایت از کسب این پیروزی خاطرنشان کرد: تیم‌مان خوب جواب داد و همگی خوب کار کردند. پس از تساوی هفته گذشته، این پیروزی برای ما خیلی خوب بود. خیلی بد شد که هواداران این هفته در ورزشگاه حاضر نبودند. واقعاً حیف شد. دوست داریم ورزشگاه پُر از هوادار باشد. بازگشت به صدر جدول از همه مهم‌تر بود که در صدر باقی بمانیم.

تکسیرا درخصوص مدعیان قهرمانی لیگ برتر گفت: چند تیم به صورت فشرده کار می‌کنند و برای بقا در کورس قهرمانی و رسیدن به این مهم می‌جنگند. ما تلاش می‌کنیم بهترین کار را انجام دهیم و برای این هدف، سخت کار می‌کنیم تا در جایگاه‌مان باقی بمانیم. این هدف ماست.

پس از مطرح شدن سوالی درخصوص اینکه چرا قلعه‌نویی که از کمیته انضباطی گله‌مند است، پاسخگوی سوالات خبرنگاران نمی‌شود، تکسیرا پاسخی نداد و نشست خبری هم به پایان رسید.

2526