افشین قطبی: فشار زیادی برابرپرسپولیس متحمل شدیم/ شاید فارسی حرف زدنم خوب نیست

افشین قطبی: فشار زیادی برابرپرسپولیس متحمل شدیم/ شاید فارسی حرف زدنم خوب نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : وقتی با دو گل از پرسپولیس جلو افتادیم، بازیکنان ما فشار زیادی تحمل کردند.

به گزارش فوتبالی، افشین قطبی عصر امروز پس از پیروزی تیمش در پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بابت کسب این پیروزی ارزشمند به هواداران و بازیکنان فولاد تبریک می‌گویم. 

وی افزود: بازیکنان فولاد در این بازی وظایف خود را به درستی انجام دادند در حالی که این بازی بسیار سخت بود و وقتی با دو گل جلو افتادیم فشار بازی بیشتر هم شد. 

قطبی در خصوص اینکه با گفتن این جمله که «فولاد خوزستان فرزند دوم من است» آیا به هواداران فولاد بی احترامی نکرده است، بیان کرد: شاید فارسی حرف زدن من به اندازه کافی خوب نیست که منظور خودم را به صورت کامل بیان کنم. من در مورد این صحبت کردم که فردی که دو فرزند دارد عاشق هر دوی آنهاست. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: من با بیان این جمله خواستم به باشگاه و هوادارانی که با آنها کار کرده‌ام احترام گذاشته باشم. من با این تفکر بزرگ شده‌ام که به تیمهایی که با آنها کار کرده‌ام و تیم حریف احترام بگذارم. 

وی با اشاره به اینکه برای موفقیت فولاد خوزستان روزی ۱۶ تا ۲۰ ساعت کار می‌کنم، تصریح کرد: برخی مواقع فکر می‌کنیم حرف ها مهم هستند ولی در واقعیت این عملکردها هستند که از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. عملکرد من نشان می دهم عاشق فولاد هستم و به کارم با این تیم اعتقاد دارم. 

قطبی حرفهایش را اینگونه ادامه داد: من در اهواز تلاش می‌کنم که فرهنگ و فوتبال باشگاه فولاد خوزستان را ارتقا دهم و بازیکنانی در سطح ملی پرورش دهم.  

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص ارزیابی خود از مدت فعالیتش در فولاد خوزستان نیز گفت: آنچه من می‌بینم این است که بازیکنان و اعضای کادر فنی برای موفقیت تلاش می‌کنند. فولاد تا اینجای کار امتیازات زیادی عقب افتاده است ولی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بازی‌های بهتری ارائه دهیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

7655