کانسلو: رونالدو طوری تمرین می کند که انگار همسن من است!

کانسلو: رونالدو طوری تمرین می کند که انگار همسن من است!

سایت رسمی فوتبالی - ژائو کانسلو تایید کرد که در یوونتوس به بازیکن کامل تری تبدیل شده و مدعی شد که از دیدن تمرینات کریستیانو رونالدو شگفت زده شده است.

به گزارش فوتبالی، ژائو کانسلو، بازیکن تیم ملی پرتغال، این فصل به یوونتوس پیوست و تا به اینجا نمایش موفقیت آمیزی را از خود نشان داده است. این دومین فصل حضور این بازیکن در سری آ ایتالیاست چرا که او فصل گذشته را نیز به صورت قرضی از والنسیا در تیم اینتر پشت سر گذاشته بود. او در گفتگو با یکی از رسانه های ایتالیایی اظهار داشت: " احساس می کنم در یوونتوس به بازیکن کامل تری تبدیل شده و چیزهای بیشتری را یاد گرفته ام. "

این اتفاق به همراه همراهی دائمی با هم تیمی اش در تیم ملی پرتغال و فوق ستاره دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو، نیز بوده است. این بازیکن 24 ساله درباره رونالدو و همچنین بزرگترین حسرت فوتبالی اش گفت: " باید این نکته را ذکر کنم که رونالدو طوری تمرین و بازی می کند که انگار همسن من است! من حسرتی بزرگ در زندگی فوتبالی ام دارم و آن این است که نتوانستم در تیم اول بنفیکا به صورت ثابت در ورزشگاه خانگی به میدان بروم. وقتی شما با عشق برای باشگاه خودتان بازی می کنید، به بازیکنی به مراتب قوی تر تبدیل می شوید. "

1070