اسپالتی: مقصر افت ایکاردی، مدیران اینتر هستند

اسپالتی: مقصر افت ایکاردی، مدیران اینتر هستند

سایت رسمی فوتبالی - لوسیانو اسپالتی مدیران اینتر را مقصر افت مائورو ایکاردی دانست و مدعی شد که آنها با صحبت درباره قرارداد تمرکز این بازیکن را بر هم زده اند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم و کاپیتان اینتر برای هفتمین بازی متوالی موفق به گلزنی برای اینتر نشد که طولانی ترین روند عدم گلزنی او پس از پیوستن به این باشگاه بوده است. او در پیروزی 1 - 0 شب گذشته برابر پارما نیز نتوانست دروازه حریف را باز کند و لوتارو مارتینز گل پیروزی بخش اینتر را به ثمر رساند. اسپالتی پس از بازی به خبرنگاران گفت: " مائورو مشخصا عملکرد خود را تحت تاثیر بعضی موقعیت ها می بیند که اخیرا پیش آمده است. او احتیاج دارد که خودش را از صحبت هایی که در اطرافش در جریان است، جدا کند. مدیران تایید کرده اند که صحبت درباره قرارداد را آغاز کرده اند بنابراین حالا آنها هستند که باید پیش بروند و نتیجه این اتفاقات را بگیرند. " 

مذاکرات با همسر و مدیر برنامه ایکاردی، واندا نارا، هفته هاست که ادامه دارد. آنها خواهان افزایش دستمزد تا سقف 10 میلیون یورو و اضافه کردن بند فسخ به قراردادد ایکاردی هستند. این بند می تواند 120 میلیون یورو باشد و در دو هفته ابتدایی تابستان توسط تیم های خارجی فعال شود. 

1070