کورتوا: سه سال در اتلتیکو بودم و احترام زیادی برای این تیم قائل هستم

کورتوا: سه سال در اتلتیکو بودم و احترام زیادی برای این تیم قائل هستم

سایت رسمی فوتبالی - تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، پیش از این سابقه حضور در اتلتیکو را داشته و پس از تجربه اولین دربی خود با پیراهن رئال، اعلام کرد که به واسطه 3 سال حضور خود در اتلتیکو، احترام زیادی برای این تیم قائل است. 

به گزارش فوتبالی، تیبو کورتوا شب گذشته اولین تجربه حضور خود در ورزشگاه واندا متروپولیتانو را از زمان پیوستن به رئال مادرید پشت سر گذاشت و در طول بازی با سوت ها اعتراضی هواداران اتلتیکو روبرو شد. این دروازه بان روی این اتفاق متمرکز نشد و سعی کرد توجه خود را به روند بازی معطوف کند. او پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من آرام و صبور بودم. بنرها را ندیدم و توجهی هم نکردم. در حال آماده کردن خودم برای بازی بودم. سه سال در این تیم بودم و این تاریخ پاک شدنی نیست. احترام زیادی برای این تیم قائل هستم. مردم به من احترام می گذارند و هواداران اتلتیکو وقتی من را در خیابان می بینند بهترین آرزوها را برایم دارند. اتفاقی که افتاد این است که این بازی دربی بود بنابراین شرایط متفاوتی داشت. "

کورتوا درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا اظهار داشت: " همیشه باید باور داشت. ما در ماه مهر چندان خوب نبود و ژانویه را ضعیف شروع کردیم اما حالا عملکرد خوبی داریم. احساس بسیار خوبی داریم و پیروزی برابر رقبای مستقیم بسیار مهم است مانند کاری که ما امروز انجام دادیم. باید تا آخرین دیدار بجنگیم اما ماه پیش رو ماه بسیار سرنوشت سازی است. "

1070