مدیرعامل مس کرمان: قصد اخراج دست‌نشان را نداریم/ عدم برکناری او ارتباطی به بند قراردادش ندارد

مدیرعامل مس کرمان: قصد اخراج دست‌نشان را نداریم/ عدم برکناری او ارتباطی به بند قراردادش ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: تصمیم ما برای استراحت دادن به دست‌نشان عجیب نیست و فعلاً هم قصد برکناری او را نداریم.

به گزارش فوتبالی، پرویز ابراهیمی در گفت‌و‌گویی درباره تصمیم باشگاه مس کرمان برای استراحت دادن به نادر دست‌نشان در دیدار مقابل نود ارومیه اظهار داشت: به دلیل اینکه تیم‌مان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفت، به این جمع‌بندی رسیدیم که این هفته به نادر دست‌نشان و چند نفر دیگر از اعضای کادرفنی استراحت بدهیم. در بازی با نود ارومیه با هدایت کاپیتان تیم، چند تن از اعضای کادرفنی و کمک من به زمین می‌رویم تا بعد از آن روز شنبه هفته آینده جلسه هیئت مدیره باشگاه تشکیل شود و تصمیم نهایی در مورد ادامه همکاری با دست‌نشان را بگیریم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که باشگاه مس کرمان تصمیم عجیبی را در فوتبال گرفته است، گفت: نه عجیب نیست! ما به دست‌نشان استراحت دادیم چون تحت فشار است و به این استراحت نیاز داشت! تیم ما در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی نگرفته و سرمربی تیم نیز از طرف هواداران تحت فشار است. ما هم به دلیل اینکه مشکلی پیش نیاید تصمیم گرفتیم در بازی با نود ارومیه به او استراحت دهیم و بعد از آن تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص اینکه گفته می‌شود بندی در قرارداد نادر دست‌نشان وجود دارد که در صورت اخراج او باشگاه مس ضرر مالی فراوانی خواهد کرد و دلیل عدم برکناری این مربی نیز همین موضوع است، گفت: خیر ارتباطی به این موضوع ندارد. مطمئناً اگر باشگاه به جایی برسد که نخواهد با شخصی ادامه همکاری دهد، مطابق بندهای قرارداد عمل خواهد کرد، اما ما فعلاً قصدی برای برکناری دست‌نشان نداریم.

ابراهیمی عنوان کرد: در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشتیم، اما متأسفانه اکنون کمی از آن شرایط فاصله گرفتیم. الان هم تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور  کنیم و همانطور که گفتم برنامه‌ای برای برکناری دست‌نشان نداشته‌ و نداریم. با هیچ‌کس برای هدایت تیم‌مان مذاکره‌ای نکرده‌ایم و هر کسی هم حرفی در این مورد بزند اشتباه است. از طرف هیئت مدیره باشگاه من مسئول این کار هستم و تا این لحظه هم با هیچ‌کس صحبتی نکرده‌ایم و گزینه‌ای هم برای جانشینی دست‌نشان نداریم.

7655