پیش بازی پدیده - استقلال خوزستان؛ تکلیف خودت را روشن کن!

پیش بازی پدیده - استقلال خوزستان؛ تکلیف خودت را روشن کن!

وب سایت رسمی فوتبالی- در سومین پیکار از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پدیده شهر خودرو و استقلال خوزستان در مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نبرد امروز پدیده و استقلال خوزستان در واقع جدال دو تیمِ شکست خورده هفته شانزدهم، البته با شرایطی کاملا متفاوت است. پدیده که تا پایان نیم فصل اول در جایگاه دوم مسابقات لیگ برتر قرار داشت، با شکست برابر پرسپولیس در رده سوم قرار گرفت و استقلال خوزستان نیز با باخت خانگی مقابل ماشین سازی تبریز، در همان جایگاه انتهایی جدول لیگ هجدهم باقی ماند.

پدیده مانند پارس جنوبی جم که در فصل پیش موفق شده بود نیم فصل اول را با بالانشینی به پایان برساند موفق شد نیم فصل موفقیت آمیزی داشته باشد. اما جَمی ها دور برگشت با افت روبر شدند و کم کم از جمع مدعیان قهرمانی خارج شدند؛ حالا هم پدیده باید تکلیف خودش را در همین شروع نیم فصل دوم روشن کند و اگر می خواهد در کورس قهرمانی باشد در چنین پیکارهای نباید به چیزی جز 3 امتیاز فکر کند. در سوی مقابل آبی های خوزستان هم با اینکه اوضاع سختی را تجربه می کنند اما اگر آنها هم می خواهند در هدف جداگانه و متفاوت خودشان که همانا جدا شدن از قعر جدول است توفیقی بدست آورند باید در هر مسابقه ای با حداقل امتیاز از زمین خارج شوند.

اماسراغ بازی برویم و از میزبان شروع کنیم، شاگردانِ یحیی گل محمدی نیم فصل اول را رویایی پشت سرگذاشتند و با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ قرار گرفته بودند. اما باخت هفته پیشِ پدیده در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس، باعث شد آن ها رده دوم جدول را از دست بدهند و شاگردان برانکو را به صدر بفرستند. در حال حاضر پدیده ای ها با 31 امتیاز از 16 بازی به برد برابر استقلال خوزستان می اندیشند تا از کورس صدرنشینی عقب نمانند.

اما در سوی دیگر میدان تیم بحران زده استقلال خوزستان قرار دارد. تیمی در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و کاندید اول سقوط به شمار می رود. شاگردان کریم بوستانی اگر می خواهند در لیگ برتر باقی بمانند، محکوم به پیروزی در این دیدار سخت خارج از خانه هستند.

چهره ویژه: امین قاسمی نژاد مهاجم تیم مشهدی با 6 گل زده در جمع مدعیان آقای گلی است. با اینکه قاسمی نژاد بازیکنی در خدمت تیم است اما او نباید پُست بازی ووظیفه اصلیش را فراموش کند. یک مهاجم باید برای تیمش گُل بزند و این پیکار با مدافعان نه چندان سخت گیر حریف بهترین فرصت برای اوست تا دوباره به جاده گلزنی بازگردد.


لیگ برتر فوتبال ایران

هفته هفدهم و هفته دوم از برگشت

پدیده شهر خودرو - استقلال خوزستان

یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 15:15

مشهد، ورزشگاه امام رضا (ع)

داوران: اشکان خورشیدی، علی میرزابیگی، حمد راهی و فرهاد فرهادپور

ناظر: عبود سنگاشکن

بازی پیشین: پرسپولیس 2 - پدیده صفر؛ استقلال خوزستان صفر- ماشین سازی یک

رتبه: پدیده با 31 امتیاز در رده سوم و استقلال خوزستان با 6 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند.

محروم: -


2526