پیش بازی ماشین سازی - نفت آبادان؛ هدف اصلی، بهبود موقعیت در جدول! 

پیش بازی ماشین سازی - نفت آبادان؛ هدف اصلی، بهبود موقعیت در جدول! 

وب سایت رسمی فوتبالی- در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ماشین سازی و  صنعت نفت آبادان در تبریز صف‌آرایی خواهند کرد؛ دو تیمی که هرکدام با یازده مساوی در جدول رکورددار نبردن و نباختن هستند.

شاگردان رضا مهاجری که هفته پیش موفق شدند اولین بازی دور برگشت را با پیروزی مقابل آبی های خوزستان آغاز کنند از 16 بازی قبلی خود، 2 برد و 11 مساوی کسب کرده‌اند و با تحمل 3 شکست اکنون 17 امتیازی هستند. در حقیقت سبزپوشان تبریزی امید چندانی به کسب سهمیه ندارند و به دنبال این هستند که در ادامه راه فقط رتبه خود را بهبود دهند و از منطقه سقوط دور بمانند. جالب است که ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان رکورد بیشترین تساوی لیگ را با 11 مساوی به نام خود ثبت کرده‌اند و باید دید در دیدار پیش رو چه اتفاقی خواهد افتاد. هم ماشین سازی و هم صنعت نفت با روحیه‌ای مضاعف پای به این میدان می‌گذارند. اما صنعت نفت نیز با هدایت پائولو سرجیو که هفته پیش موفق شد یک تساوی ارزشمند مقابل سپاهان بگیرد حالا برای کسب امتیاز به تبریز آمده و حریف از پیش باخته ای برای ماشین سازی نخواهد بود.

چهره ویژه: محمد حسین کنعانی زادگان دفاع میانی تیم ملی و ماشین سازی تبریز حالا با تجربه ای که از جام ملتهای اسیا بدست آورده می تواند نقش ویژه ای در ترکیب تیمش داشته باشد. چه بسا کنعانی بتواند بر روی ضربات ایستگاهی دروازه برزیلی های ایران را با ضربه سر باز کند و باز هم جواب روشن و صریحی برای منتقدانش بفرستد.


لیگ برتر فوتبال ایران 

هفته هفدهم و هفته دوم از دور برگشت 

ماشین سازی تبریز - صنعت نفت آبادان

یکشنبه 21 بهمن‌ماه 1397 ساعت 15:00

ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

داور: حسن اکرمی کمک ها: هادی طوسی و عسگر محمدی

کمک داوران پُشت دروازه: محمدباقر پورباقر و مجید محمدی،

داور چهارم: تورج عیوض محمدی

ناظر بازی: حاتم بک پور

بازی پیشین: استقلال خوزستان صفر- ماشین سازی یک؛ نفت آبادان صفر – سپاهان صفر

رتبه: ماشین سازی با 17 امتیاز در رده نهم و نفت آبادان نیز با همین امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

محروم: محمد خرم حسینی از ماشین سازی تبریز


2526