پیش بازی فولاد - پرسپولیس / امپراتور و فرزند اول!

پیش بازی فولاد - پرسپولیس /  امپراتور و فرزند اول!

وبسایت رسمی فوتبالی – تقابل افشین قطبی با پرسپولیس مهمترین اتفاق بازی امروز فولاد و پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، قطبی از دوران حضورش در پرسپولیس خاطره خوبی دارد چرا که با پیروزی مقابل سپاهان توانست قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم جشن بگیرد. او حالا باید روبروی تیمی قرار بگیرد که به قول جناب امپراتور حکم فرزند اول او را داشته و البته برای خوشحال کردن فرزند دومش یعنی فولاد چاره ای جز قربانی کردن فرزند اولش ندارد.

برانکو به دنبال رکورد امپراتور: پرسپولیس جدا از آنکه نمی خواهد صدرنشینی را از دست بدهد، برای امتیاز گرفتن از بازی امروز یک انگیزه دیگر هم دارد. قطبی  رکورد هفده بازی بدون شکست با پرسپولیس را در کارنامه دارد و در حال حاضر نیز پرسپولیس با برانکو شانزده دیدار است که بدون شکست باقی مانده و اکنون فرصت مناسبی است که برانکو بتواند به رکورد افشین برسد.

آمار خوب پروفسور جلوی فولاد: برانکو تا امروز نه تنها به فولاد نباخته بلکه متخصص بردن این تیم است و در ۷ تقابل برابر این تیم صاحب ۵ پیروزی و ۲ تساوی شده است.

چهره ویژه: با اجازه از افشین قطبی، می توان این عنوان را به سروش رفیعی داد. بازیکنی که در ابتدای فصل و به دلیل محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن جدید راهی فولاد شد و اتفاقا در بازی رفت دو تیم هم 70 دقیقه در میدان حضور داشت منتهی همکاری سروش و فولاد چندان طولانی نبود و او به خاطر اختلاف با مسئولان باشگاه، نهایتا به تهران برگشت تا کنار پرسپولیس تمرین کند و برای نیم فصل دوم آماده شود.

رویارویی از چهره های جدید: این بازی می تواند اولین دیدار مهدی ترابی باشد.  ضمن آنکه در غیاب شجاع خلیل‎زاده محروم هم محمد نادری احتمالا جای او را در ترکیب خواهد گرفت. آنطرف میدان هم  رافائل مسی بوولی، مهاجم کامرونی جدید فولاد نیز سورپرایز قطبی برای پرسپولیس خواهد بود.

غایبان: شجاع تنها محروم پرسپولیس برای بازی امروز است اما فولاد چند بازیکنش را برای دیدار امروز ندارد. علی غلام‌زاده و میلاد بدرقه را به دلیل محرومیت، فولاد را در این بازی همراهی نخواهند کرد و سینا مریدی و عبدالله کرمی به دلیل مصدومیت شانس بسیار کمی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند.

تقابل قبلی: بازی رفت دو تیم با نتیجه 0-3 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

وضعیت در جدول: پرسپولیس صدرنشین لیگ است و فولاد 19 امتیازی در رده هفتم قرار دارد.

هفته هفدهم لیگ برتر ایران 

فولاد خوزستان-پرسپولیس تهران

اهواز-ورزشگاه غدیر

یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 17

داوران: رضا کرمانشاهی، محمدرضا منصوری و حمید سبحانی

1984