بارسلونا این سه مدافع چپ را زیر نظر دارد

بارسلونا این سه مدافع چپ را زیر نظر دارد

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا به دنبال جذب یک مدافع چپ است تا با جوردی آلبا رقابت کند. 

آلبا در این هفته لیگ محروم است و ارنستو والورده گزینه‌های چندانی برای جانشینی او ندارد. ذخیره قبلی او، لوکاس دینیه هم به اورتون فروخته شد.

قرارداد آلبا هم تا تابستان 2020 است و هرچند که او به‌زودی قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد، اما بارسلونا در هر حال به دنبال یک گزینه برای حضور در کنار آلبا است.

باشگاه کاتالان این سه نفر را زیر نظر دارد: فرلان مندی از لیون، فیلیپه لوییز از اتلتیکو مادرید، و جونیور فیرپو از رئال بتیس.

گزینه اصلی بارسلونا، مندی است که توجه هم‌وطنش، اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا را جلب کرده است. قرارداد او با لیون تا سال 2023 است و به این ترتیب بارسلونا باید مبلغ هنگفتی برای خرید او بپردازد.

مندی اخیرا گفته بود که امیدوار است که بازی لیون با بارسلونا در لیگ قهرمانان او را به قله‌های جدیدی برساند و باعث شود او به تیم بزرگ‌تری برود.

گزینه دیگر بارسلونا لوییز است که قراردادش با اتلتیکو در تابستان منقضی می‌شود و می‌توان او را به‌صورت آزاد جذب کرد. او با توجه به سنش راه حلی کوتاه‌مدت خواهد بود تا این که میراندا، بازیکن تیم دوم بارسلونا بتواند خود را به ترکیب تیم اصلی برساند.

فیرپو هم گزینه سوم است که مبلغ فسخ قرارداد او 50 میلیون یورو است. البته بتیس حاضر است به عنوان بخشی از مبلغ انتقال او، میراندا را از بارسلونا بگیرد.

8444