مجید جلالی: امیدوارم منشاء خدمت در قائمشهر باشم/ از ۲۶ بازیکنی که مدنظر داشتیم حتی یک نفر را هم نگرفتیم

مجید جلالی: امیدوارم منشاء خدمت در قائمشهر باشم/ از ۲۶ بازیکنی که مدنظر داشتیم حتی یک نفر را هم نگرفتیم

وب سایت رسمی فوتبالی-مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد منشاء خدمت در این تیم و قائمشهر باشد.

به گزارش فوتبالی، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: از اینکه توفیق خدمت کردن در شهر قائمشهر نصیب من شده، خوشحال و شکرگذار هستم. امیدوارم بتوانم منشاء خدمت باشم و از ظرفیت‌های اینجا برای بارور کردن فوتبال قائمشهر و خوشحال کردن مردم این شهر توانمند استفاده کنیم. وقتی از وسط راه وارد تیمی می‌شوید، باید قواعد خاصی داشته باشید. من تلاش کردم مطابق این قواعد حرکت کنم.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات، می‌بینم همه کسانی که به هر شکل و با هر منصبی بالای سر نساجی هستند، تمام تلاش خود را برای رسیدن تیم به روزهای بهتر به کار می‌گیرند. چیزی که از بچه‌ها در تمرینات و انرژی که از تماشاگران دیدم، به آینده خیلی خیلی امیدوارم. به لطف خدا می‌توانیم روزهای خوبی داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران درباره شرایط این تیم تصریح کرد: زمانی که آمدم، تلاش کردم ظرفیت‌های تیم را ارزیابی کنم. پس از این ارزیابی، متوجه شدم تیم نیاز به ترمیم دارد. حدود 26 بازیکن را در نظر داشتیم و معتقد بودیم اگر دو نفر از آنها را بتوانیم بگیریم، خوب است اما نتوانستیم حتی یکی از این بازیکنان را جذب کنیم، چون اینها در تیم‌های خود حضور داشتند یا حتی بازیکن ذخیره بودند، اما تیم‌های‌شان به این بازیکنان برای حضور در نساجی، رضایتنامه ندادند. به همین خاطر به سمت بازیکنان خارجی چرخیدیم.

جلالی با تمجید از فضای حاکم در شهر قائمشهر گفت: ما یک مهاجم و یک دفاع وسط خریدیم و درصدد جذب یک مهاجم دیگر هستیم. تلاش کردیم تیم‌مان را این‌گونه ترمیم کنیم. در اوایل تمرین به بازیکنان نساجی گفتم ظرفیت‌های شما خیلی خوب است، اما شما باید به این ظرفیت‌ها باور داشته باشید. هواداران، مسئولان و رسانه‌ها در قائمشهر یکدست هستند و در مجموع، شهر فضایی یکدل و هماهنگ دارد. به همین خاطر باید منتظر روزهای خوبی باشیم.

7655