زندانی شدن بازیکن لوانته به جرم اخاذی و تهدید

زندانی شدن بازیکن لوانته به جرم اخاذی و تهدید

سایت رسمی فوتبالی- آنتونیو گارسیا آراندا ملقب به تونیو، بازیکن باشگاه لوانته، یکی از هفت نفری است که اخیرا توسط نیروهای پلیس اسپانیا دستگیر شده است.

پلیس اسپانیا اخیرا در حال بررسی پرونده ای مرتبط با اخاذی و تهدید بود و طبق اعلام باشگاه لوانته، آنتونیو گارسیا آراندا یکی از افرادی است که در این رابطه دستگیر شده است.

در بیانیه منتشره از سوی باشگاه لوانته می خوانیم:« پرونده ای قضایی در جریان است و باشگاه لوانته، بدون هیچ تعصبی حمایتش را از تونیو و خانواده اش ابراز می دارد. البته ما نمی دانیم که چه اتفاقی افتاده که قاضی پرونده چنین حکمی را صادر کرده است. در شرایطی که بازیکن ما لحظات سختی را پشت سرمی گذارد و برای اثبات بی گناهی اش می کوشد، تا زمانی که جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر شده و دلایل دستگیری او اعلام نشود، بیانیه رسمی دیگری دراین رابطه منتشر نخواهیم کرد.» 

قاضی شعبه 3 منطقه تروئل اسپانیا روز جمعه دستور بازداشت و زندانی شدن 7 نفر را صادر کرد که تا پیش از این به عنوان متهم از آنها بازجویی شده بود. در بین جرمهای این افراد، اخاذی و تهدید دیده می شود.

طبق حکم قاضی این هفت نفر دستگیر شدند و پنج نفر از آنها در روز جمعه به نظر قاضی رفته و دونفر دیگر به زودی با قاضی پرونده دیدار خواهند کرد. اما قاضی پرونده معتقد است که اطلاعات کافی دراین رابطه موجود است و بررسی های قضایی آتی جزئیات بیشتر این پرونده را روشن خواهد کرد. 


پرونده، در حقیقت پرونده یک گروه جنایی است که با اخاذی و تهدید به مرگ، حریم خصوصی افراد را نادیده می گرفتند و با جعل اسناد، جرمهای مختلفی از جمله پولشویی را مرتکب می شدند. بررسی ها در این رابطه ادامه دارد.

روز چهارشنبه (دوروز پیش ) بود که تونیو قراردادش را با لوانته تا سال 2023 تمدید کرد و پس از امضای قرارداد جدیدش گفته بود:« حمایت هواداران از من فوق العاده بوده و من تلاش خواهم کرد تا مزد اعتماد آنها و فوتبال را بدهم. با تمام توان در زمین چمن تلاش خواهم کرد و تا آخر عمراز این هواداران متشکرم.»

6363