مسی غایب امروز تمرین بارسا و احتمال غیبت او دربازی با بیلبائو

مسی غایب امروز تمرین بارسا و احتمال غیبت او دربازی با بیلبائو

سایت رسمی فوتبالی- سورپرایز بزرگ جلسه تمرینی روز جمعه بارسلونا ، غیبت لیونل مسی بود. این درحالی است که انتظار می رفت که مهاجم آرژانتینی دراین جلسه تمرینی حضور داشته باشد. چرا که او در بازی تیمش مقابل رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا از ابتدا و درترکیب اصلی آبی اناری ها قرار نداشت و به همین خاطر توقع می رفت که او در جلسه تمرینی تیمش در روز جمعه و دو روز قبل از مصاف با بیلبائو و همراه با سایر بازیکنانی که در ال کلاسیکو در ترکیب اصلی نبودند، حضور داشته باشد.

اما در نهایت مسی در سالن بدنسازی، جلسه فیزیوتراپی و ماساژ را پشت سرگذاشت. این نشانه آن است که لیونل مسی هنوز به صورت صددرصد از بند مصدومیت رها نشده است. در جریان بازی هفته گذشته بارسلونا مقابل والنسیا، مسی از ناحیه عضله پای راست دچار گرفتگی شد و همین باعث شد تا او نتواند در بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل رئال مادرید از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا والورده نام او را در لیست بازیکنان آماده تیمش برای مصاف یکشنبه شب مقابل اتلتیک بیلبائو در سن ممس قرار خواهد داد یا خیر.  والورده علاوه بر مسی، امیدوار است تا عثمان دمبله نیز بتواند به روزهای اوجش بازگردد. او روز جمعه با سایر بازیکنان تیم بارسا به تمرین پرداخت و احتمالا روز شنبه چراغ سبز پزشکان را دریافت خواهد کرد و به نظر می رسد که برای بازی یکشنبه تیمش مقابل بیلبائو در ترکیب اصلی بارسا روانه میدان شود.

6363