دی یونگ: می خواهم مانند مسی همیشه در بارسلونا بمانم

دی یونگ: می خواهم مانند مسی همیشه در بارسلونا بمانم

سایت رسمی فوتبالی - فرنکی دی یونگ، خرید جوان بارسلونا، مدعی شد که قصد دارد با تقلید از مسی هرگز نیوکمپ را به مقصد تیم دیگری ترک نکند. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 21 ساله از موفق ترین محصولات آکادمی آژاکس است و پس از نهایی شدن انتقال 75 میلیون یورویی اش به بارسلونا، حالا خود را برای پیوستن به این تیم در تابستان آینده آماده می کند. دی یونگ خوشحال است که به رویایی دوران کودکی خود رسیده و می تواند پیراهن بارسا را بر تن کند. او در گفتگو با یک نشریه هلندی درباره آینده خود اظهار داشت: " در ابتدا تمامی پیشنهادات به مدیر برنامه ام رسید که با باشگاه ها صحبت می کرد اما وقتی کمی جدی تر شد، من وارد شدم. پاری سن ژرمن گزینه خوبی بود اما بارسلونا همیشه رویای من بوده و از امضای قرارداد 5 ساله ام خوشحال هستم. اگر موفق شوم این شانس را دارم که درست مانند مسی، هرگز این تیم را ترک نکنم. "

دی یونگ در تاریخ اول جولای به صورت رسمی بازیکن بارسلونا خواهد بود. او از حالا شماره موردنظر پیراهن خود را انتخاب کرده اما هنوز درباره نامی که باید روی پیراهن بیاید، فکری نکرده است. او اضافه کرد: " در جولای قرارداد رسمی خودم را در بارسلونا امضا می کنم و به هواداران و رسانه ها معرفی خواهم شد. بازی با شماره 21 خوب است چون این شماره من است. "

1070