ورود لیورپول و آرسنال به جدال برای شکار رابیو

ورود لیورپول و آرسنال به جدال برای شکار رابیو

به گزارش "ورزش سه"،  قرارداد آدرین رابیو، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در تابستان سال جاری به پایان می‌رسد و با توجه به گزارش‌های بسیاری که از عزم او برای جدایی از PSG خبر داده بودند، باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن رابیو شده بودند. بیشتر رسانه‌های ورزشی اما شانس بایرن مونیخ را برای جذب رابیو بیشتر می‌دانستند چرا که غول آلمانی نشان داده بود علاقه بسیار زیادی به جذب او دارد و خبرهایی از پیشرفت مذاکرات دو طرف هم منتشر شده بود.

اما حالا فاش شده که رابیو، کسی که نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است برای خود در پاری سن ژرمن آینده درخشانی نمی‌بیند و برای همین قصد ترک این باشگاه را دارد، تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد بایرن مونیخ نگذاشته و به دو متقاضی انگلیسی‌اش، لیورپول و آرسنال، هم نیم‌نگاهی دارد.

با توجه به اینکه قرارداد رابیو در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و او تا کنون از امضای قرارداد جدید با PSG سر باز زده و حتی مدیران این تیم را از این بابت بسیارعصبانی کرده، او می‌تواند با شروع تابستان به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی که مایل باشد منتقل شود و این شرایط، او را بیش از پیش جذاب کرده است. به خصوص برای باشگاهی مثل آرسنال که گفته می‌شود بودجه نقل و انتقالاتی بسیار محدودی دارد.