12 تغییر در رئال مادرید نسبت به ال‌کلاسیکو قبلی

12 تغییر در رئال مادرید نسبت به ال‌کلاسیکو قبلی

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید 101 روز پیش، مقابل بارسلونا با نتیجه پنج بر یک شکست خورد. اما حالا رئال 12 تفاوت مهم با آن دوران دارد.

تغییر مربی

رئال مادرید در حالی که مربی‌اش را تغییر داده و حالا سانتیاگو سولاری مربی این تیم است به مصاف بارسلونا می‌رود. آنها در جام حذفی نسبتا آسان صعود کرده‌اند.

یک قهرمانی بیشتر

رئال در فاصله این دو ال‌کلاسیکو فاتح جام باشگاه‌های جهان شد.

ماجرای ایسکو

ایسکو از عرش به فرش رسید. او در بازی قبل در ترکیب ثابت قرار داشت اما سولاری حالا روی او هیچ حسابی باز نمی‌کند. بعید است که در بازی امشب هم او تاثیر زیادی داشته باشد.

مارسلو

جولن لوپتگی نیمکت‌نشینی مارسلو را آغاز کرده بود اما سولاری بیش از لوپتگی اعتقاد دارد که مارسلو باید روی نیمکت بنشیند. در حال حاضر، سرخیو رگیلون گزینه اصلی رئال در پست مدافع چپ است و ممکن است 90 دقیقه مقابل بارسلونا بازی کند. البته مارسلو در جام حذفی مدافع چپ ثابت رئال بوده است.

لوکاس واسکس

لوکاس در تیم سولاری بازیکن ثابت در سمت راست بوده است. او در بازی مقابل لگانس استراحت کرد و حالا ماموریت مهار جوردی آلبا به دوش اوست.

وینیسوس جونیور

جولن لوپتگی از این بازیکن برزیلی استفاده نمی‌کرد و گفته بود که او نیاز دارد که در تیم دوم رئال پخته شود، اما سولاری او را به تیم اصلی آورده و عملکرد او باعث رضایت همه است.

کریم بنزما

شماره 9 رئال مادرید نسبت به 101 روز گذشته بازیکن کاملا متفاوتی شده است. بنزما زیر نظر سولاری فوق‌العاده کار کرده است.

گرت بیل

در آن هنگام تردیدی نبود که بیل باید در کلاسیکو در ترکیب ثابت باشد اما حالا اوضاع او مبهم است. او در این مدت مصدوم شده و به میادین هم برگشته است، هرچند که روند آمادگی او کند بوده است.

لوکا مودریچ

او از 101 روز پیش تا حالا توپ طلا را به دست آورده و در خط میانی رئال مادرید هم همچنان چهره درخشان است.

تیبو کورتوا و کیلور ناواس

کورتوا حالا دروازه‌بان اصلی رئال است. البته به احتمال فراوان ناواس مقابل بارسلونا بازی خواهد کرد، چرا که او دروازه‌بان اصلی تیم در جام حذفی است.

مارکوس یورنته، دنی سبایوس و دیگر بازیکنان

در بازی قبل، دنی کارواخال مصدوم بود اما حالا سولاری تمامی بازیکنان را در اختیار دارد، به جز خسوس وایخو و لوکا زیدان. مصدومیت‌ها بلای جان آن تیم شده بود.

مادریدی دیگر

تیم ارنستو والورده در اولین کلاسیکو فصل رئال را نابود کرد، اما آن تیم دیگر به تاریخ سپرده شده است. تیم جدید رئال کاملا متفاوت است و هدفش این است که به فینال جام حذفی برسد.

8444