مهاجم سابق رئال مادرید: این آخرین شانس بیل است، همه از دست او خسته شده ایم!

مهاجم سابق رئال مادرید: این آخرین شانس بیل است، همه از دست او خسته شده ایم!

سایت رسمی فوتبالی - عملکرد گرت بیل تمامی هواداران رئال مادرید را خسته کرده و پردراگ میاتوویچ معتقد است که الکلاسیکوی روز چهارشنبه در رقابت های کوپا دل ری آخرین شانس این بازیکن خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، گرت بیل سه هفته ابتدایی سال جدید را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در بازگشت خود به میادین، در حالی که در پیروزی 4 - 2 برابر اسپانیول به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، موفق به گلزنی شد. او در دیدار بعدی برابر خیرونا نیز نیمکت نشین بود و در دقیقه 63 به میدان آمد اما در پیروزی 3 - 0 برابر آلاوز در ترکیب ثابت قرار گرفته بود. با درخشش وینیسیوس جونیور و گلزنی برابر آلاوز، میاتوویچ حس می کند که بیل دیگر بازیکن مورد علاقه سولاری نخواهد بود، خصوصا اگر در دیدار امشب درخشش خاصی نداشته باشد. مهاجم سابق رئال مادرید در گفتگو با کادناسر اظهار داشت: " کسی باید دفاع کند و وازکز می داند چطور به دفاع کمک کند. در بال چپ وینسیوس خوب بازی می کند و بیل مشکلات خودش را دارد. اگر سولاری به بیل بازی بدهد، این آخرین شانس اوست. همه از بازی او خسته شده ایم. وینسیوس در برنابئو بهتر بازی می کند. بارسلونا خط حمله بی نظیری دارد و می تواند در 5 دقیقه 3 گل بزند. آنها صدرنشین لالیگا هستند و در لیگ قهرمانان و کوپا نیز حضور دارند. ما باید نتیجه خوبی بگیریم اما باز هم بارسا ممکن است در برنابئو پیروز شود. "

میاتوویچ درباره مصدومیت مسی و شرایط حضور او در این دیدار گفت: " او بازیکنی کلیدی است و خودش را می شناسد. اگر بتواند در ترکیب ثابت حضور داشته باشد به ارنستو والورده می گوید و اگر ریسکی باشد، روی نیمکت خواهد نشست. با تجربه ای که مسی دارد، فکر نمی کنم به این اندازه احمق باشد که بخواهد برای چنین دیدار ریسک کند. "

1070