مصطفی احمدی: می‌توانستیم سپاهان را ببریم/ از هواداران صنعت نفت پالس‌های مثبتی دریافت کردیم

مصطفی احمدی: می‌توانستیم سپاهان را ببریم/ از هواداران صنعت نفت پالس‌های مثبتی دریافت کردیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مصطفی احمدی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد که آنها می‌توانستند سپاهان را شکست بدهند.

به گزارش فوتبالی، احمدی در گفت‌وگویی درباره تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم. هر دو تیم در این مسابقه فرصت‌هایی برای گل زدن داشتند، ولی موقعیت‌های تیم ما بهتر بود و می‌توانستیم سپاهان را شکست بدهیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه افزود: البته تساوی هم برای ما بد نبود، چون از خیلی جهات با سپاهان قابل قیاس نیستیم. همه می‌دانند آنها چه هزینه‌ای در این فصل انجام داده‌اند و چه امکاناتی دارند. ما با صدرنشین بازی می‌کردیم، با این حال نمایش خوبی از خودمان ارائه کردیم.

وی با اشاره به تغییراتی که در صنعت نفت ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: چند بازیکن از تیم ما جدا شدند که برای‌شان آرزوی موفقیت دارم، ولی بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفتیم که دو بازیکن جدید ما خارجی هستند و کیفیت خوبی هم دارند. ما بعد از این بازی هم پالس‌های مثبتی از هواداران صنعت نفت دریافت کردیم، چون نمایش خوبی داشتیم. هدف‌مان این است که در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم.

احمدی با تمجید از پائولو سرجیو، سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: سرجیو اولین سالی است که در فوتبال ایران فعالیت می‌کند. ما باید به چنین مربیانی زمان بدهیم تا تفکرات‌شان را پیاده کنند. سرجیو واقعاً مربی توانمندی است و سعی می‌کند حتی نکات کوچک و جزئی را هم به بازیکنان آموزش بدهد. تمام تلاش ما این است که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و جایگاه مناسبی در جدول داشته باشیم.

7655