پیش بازی تراکتورسازی – نفت مسجد سلیمان؛ با لینکز وارد می شوند!

پیش بازی تراکتورسازی – نفت مسجد سلیمان؛ با لینکز وارد می شوند!

وب سایت رسمی فوتبالی-  در ادامه پیکارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه یادگار امام تبریز روبروی هم صف آرایی خواهند کرد.

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که هر یک وضعیت متفاوتی دارند؛ تراکتورسازان با جورج لینکز می خواهند در کورس قهرمانی رقیب جدی تری برای دیگر بالانشین ها باشند و از آن طرف علیرضا مرزبان درهمین شروع دور برگشت شاگردانش را مجاب می کند تا برای فرار از قعر جدول به نام هیچ حریفی توجه نکنند.

از نفت مهمان شروع می کنیم. مسجد سلیمانی ها در 15 بازی اخیر لیگ برتر 3 پیروزی، 6 تساوی و 6 شکست داشته اند. آن ها همچنین آمار 8 گل زده و 13 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آن ها با این 15 امتیاز در رده سیزدهم جدول حضور دارند و در صورت پیروزی احتمالی می توانند 18 امتیازی شوند و چند پله صعود کنند.

در آن سوی میدان تبریزی ها در 15 بازی گذشته 7 پیروزی ، 5 تساوی و 3  شکست داشته است. آنها آمار 23 گل زده و 14 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند تا در مجموع با 26 امتیاز در رده چهارم بایستند.

نکته جالب اینکه نخستین بازی رسمی جورج لیکنز در تراکتور، همچون جان توشاک تقابل با نفت مسجد سلیمان است. لیکنز بلژیکی سومین سرمربی این فصل تراکتور است که تیمی پرستاره را در اختیار دارد و با کلکسیونی از ستاره های داخلی و خارجی مقابل حریفان قرار خواهد گرفت. همین تعدد ستاره ها و همچنین وجود ثبات مالی در کنار امکانات تمرین قابل قبول، سبب شده تا تی تی هایِ پُرشور انتظاری جز قهرمانی از این مربی کهنه کار نداشته باشند.

تراکتورسازان هم اکنون ضمن برخورداری از کاپیتان های تیم ملی، بازیکنان خارجی با کیفیتی چون استوکس، سوگیتا و کنستانت را در اختیار دارند. به همین دلیل برای چنین تیمی غلبه بر نفت مسجدسلیمان حداقل روی کاغذ کار سختی نخواهد بود. علاوه بر این تراکتور امروز از حمایت پرشور هوادارانش نیز بهره مند است و بدون شک سرخ های آذربایجان با حمایت فوق العاده، زمینه را برای برد تیم محبوب خود فراهم خواهند کرد. 

 در چنین شرایطی باید دید شاگردانِ جوان و جویای نام مرزبان در نفت مسجد سلیمان، با چه رویکردی وارد زمین خواهند شد و آیا تلاششان کسب یک امتیاز از یادگار امام خواهد بود یا این که برای دشتِ 3 امتیاز به زمین می آیند.


چهره ویژه: اشکان دژاگه بازهم برای علاقه مندان به فوتبال تبدیل به همان سورپرایز چند سال پیش شده است. بازیهای درخشان کاپیتان در جام ملتهای آسیا آن قدر ذوق زده مان کرده که جدای از طرفداران تراکتور، همگان دوست دارند ادامه روند قابل قبول او را این بار در بازیهای لیگ ببینند. آیا دژاگه همچنان امیدوار نگه مان می دارد؟


لیگ برتر فوتبال ایران موسوم به خلیج فارس

هفته شانزدهم، هفته اول از دور برگشت 

تراکتورسازی تبریز- نفت مسجد سلیمان

چهارشنبه 17 بهمن 1397، ساعت 15:30

تبریز، ورزشگاه یادگار امام

داوران: رضا کرمانشاهی، محمدرضا ابوالفضلی و سید یعقوب حجتی

بازی پیشین: تراکتورسازی یک – فولاد 2 ؛ ذوب آهن صفر-  نفت مسجد سلیمان صفر 

رتبه دو تیم: تراکتورسازی با 26 امتیاز در رده چهارم و نفت مسجد سلیمان با 15 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.

محروم: ساسان انصاری از تراکتورسازی و محمد احمدپور و مصطفی بیژن از نفت مسجدسلیمان


2526