پیش بازی پرسپولیس - پدیده / جنگ برای صدر

پیش بازی پرسپولیس - پدیده / جنگ برای صدر

وبسایت رسمی فوتبالی – پرسپولیس و پدیده برای رسیدن به صدر جدول باید همدیگر را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در شرایطی میزبان پدیده است که به خاطر تساوی دیروز سپاهان مقابل صنعت نفت، برنده بازی امروز می‎تواند جای تیم امیر قلعه‎نویی را در صدر جدول بگیرد و به همین دلیل هم برانکو هم یحیی انگیزه زیادی برای برد در بازی امروز دارند چون به خوبی می‎دانند که تساوی در بازی امروز هیچ فایده ای برایشان ندارد و باعث می شود که سپاهان کماکان در صدر جدول باقی بماند.

رونمایی از پرسپولیس جدید: البته از پرسپولیس دوران پسامحرومیت در بازی هفته گذشته مقابل سپیدرود در جام حذفی به صورت رسمی رونمایی شد اما خب این اولین بازی پرسپولیس با نفرات جدیدش در لیگ برتر است. نفراتی مثل مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی شریفی و ماریو بودیمیر. اسم مهدی ترابی را به این دلیل نیاوردیم که او به دلیل محرومیت نمی تواند این هفته برای تیم جدیدش به میدان برود.

تقابل قبلی: پرسپولیس بازی رفت را با پنالتی علیپور( که به خاطر خطا روی سیامک نعمتی بدست آمده بود) برد تا تنها باخت خانگی یحیی و تیمش در نیم فصل اول رقم بخورد. پدیده بعد از بازی با پرسپولیس، فقط از سپاهان شکست خورد و در سایر بازیهایش نمایش بسیار خوبی داشت و با کسب 9 پیروزی صاحب بیشترین برد در بین تیمهای حاضر در لیگ شد.

یحیی طلسم را می شکند؟ پدیده و پرسپولیس تا امروز 10 بار در مسابقات مختلف با یکدیگر بازی کرده اند که تیم مشهدی هیچ وقت موفق به بردن رقیب قدرش نشده. از طرف دیگر در 5 مصاف قبلی دو تیم، پدیده چهار بار به پرسپولیس باخته و پرسپولیس در چهار بازی آخرش حتی یک گل هم از پدیده نخورده. از طرف دیگر یحیی در 4 تقابل آخرش با پرسپولیس موفق به کسب برد نشده و باید در دیدار امروز می تواند طلسم شکنی کند یا اینکه پرسپولیس به مانند سپاهان کماکان تنها تیمهای بدون شکست لیگ خواهند بود.

مهمان ویژه: این بازی نخستین دیدار تاریخ لیگ برتر با استفاده از VAR است.

پرسپولیس-پدیده مشهد

چهارشنبه 17 بهمن، ساعت 17:00

ورزشگاه آزادی

تیم داوری:سید مهدی سیدعلی، سعید قاسمی، علیرضا ایلدورم

1984