دوارته: سالا را مجبور کردند که سوار آن هواپیما شود

دوارته: سالا را مجبور کردند که سوار آن هواپیما شود

سایت رسمی فوتبالی- ماکسیمیلیانو دوارته، یکی از دوستان صمیمی امیلیانو سالا، در صحبت هایی اعلام کرده که ویلی مک کی، مدیربرنامه های سالا، او را مجبور کرده تا سوار بر آن هواپیما شود.

بعد از یافتن بقایای هواپیمای حامل امیلیانو سالا که در حال سفر از نانت به کاردیف، مفقود شده بود، حالا جستجوها برای یافتن پیکر این بازیکن آرژانتینی ادامه دارد و تیم جستجو امیدوار است تا به زودی پیکر او و دیوید ایبوتسون، خلبان هواپیما را بیابند. البته آنها یک پیکر را در داخل بقایای هواپیما مشاهده کرده اند ولی هنوز هویت آن مشخص نیست و معلوم نیست که سرنوشت پیکر فرد دیگر به چه ترتیب است.

دراین میان، ماکسیمیلانو دوارته، یکی از دوستان صمیمی سالا در گفتگو با آمه ریکا نوتیسیاس، از مقصر اصلی این سانحه نام برده است. او ویلی مک کی، مدیربرنامه های سالا را مقصر ناپدید شدن دوست صمیمی اش می داند و در صحبتهایی گفته که او، سالا را مجبور کرده تا سوار بر این هواپیما شود. دوارته دراین رابطه گفته:« واقعیت عظیمی پشت این ماجرا وجود دارد و تنها یک نفر مقصر است. چون امیلیانو سالا هرگز تصمیم به سوار شدن برآن هواپیما نگرفته بود. مدیربرنامه هایش او را مجبور کرد تا سوار بر آن هواپیما شود.»

حالا پانزده روز از زمان مفقود شدن این هواپیما می گذرد و هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی در کانال مانش رخ داده که منجر به سقوط این هواپیما شده است.

6363- غزال زیاری