هفت تغییر درترکیب رئال سولاری درمقایسه با بازی با آلاوس

هفت تغییر درترکیب رئال سولاری درمقایسه با بازی با آلاوس

سایت رسمی فوتبالی-  رئال مادرید یکشنبه شب و در ورزشگاه برنابئو با نتیجه 0-3 از سد آلاوس عبور کرد و حالا خودش را آماده می کند تا چهارشنبه شب و در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در نوکمپ به مصاف بارسلونا برود.

طبق گزارش منتشره درروزنامه آ.اس سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید قصد دارد تا دراین بازی از سیستم چرخشی استفاده کند تا بدین ترتیب ریسک مصدوم شدن بازیکنانش در هفته های پرفشار و پربازی فوتبالی را به حداقل برساند. از همین رو احتمالا 7 تغییر در ترکیب اصلی رئال مادرید در مقایسه با بازی یکشنبه شب آنها مقابل آلاوس شاهد خواهیم بود. پنج تغییر قطعی و دو تغییر که هنوز سرمربی آرژانتینی درموردش تصمیم نهایی را نگرفته.

اولین تغییر نیمکت نشینی تیبو کورتوا و حضور کیلور ناواس در درون دروازه رئال است. چرا که دروازه بان کاستاریکایی در بازیهای جام حذفی درون دروازه تیم مادریدی قرار می گیرد. در خط دفاع رئال دو تغییر قطعی خواهیم داشت: کارواخال در پست مدافع راست و واران در کنار سرخیو راموس در قلب خط دفاعی. بازیکن مدافع چپ، اولین تردید فعلی پیش روی سولاری است: آیا او مارسلوی 30 ساله را در ال کلاسیکو به میدان خواهد فرستاد و یا اینکه به رگیلون 22 ساله اعتماد خواهد کرد.


تردید بعدی سولاری در خط میانی تیمش است. او هنوز تصمیم نگرفته که مارکوس یورنته که شجاعتش را در هفته های اخیر به نمایش گذاشته بود درترکیب اصلی به میدان بفرستد و یا به کاسمیرو که در شرایطی ایده آل است اعتماد کند.

کروس هم بعد از استراحت در بازی قبلی رئال، جای سبایوس را رخواهد کرد و لوکاس واسکس مهاجم راست تیم درکنار بنزما خواهد بود و عضو سوم خط حمله رئالی ها،باید از بین وینیسیوس و بیل انتخاب شود. این دو بازیکن در بازی با آلاوس درترکیب اصلی بودند و عملکرد بازیکن 18 ساله برزیلی به مراتب بهتر از بیل 29 ساله بود.

6363