بواتنگ: درجوانی حسابی یاغی بودم؛ بارسا قدرتمندتر از رئال است

بواتنگ: درجوانی حسابی یاغی بودم؛ بارسا قدرتمندتر از رئال است

سایت رسمی فوتبالی- کوین پرینس بواتنگ در فاصله یک روز مانده به تجربه اولین حضورش در ال کلاسیکو به مرور اولین روزهای حضورش در رختکن تیم کاتالان پرداخته است. او در بخشی از صحبتهایش از مسی تمجید کرده و اعلام کرده که در سن 32 سالگی یک رویای بزرگ را تجربه می کند.

بواتنگ در گفتگو با لاوانگواردیا گفته:« راستش را بخواهید بازی کردن مقابل مسی خیلی سخت است ولی دیدن او در زمین، جادویی است. ده نفر او را دفاع می کنند و او تنهایی همه کارها را پیش می برد.»

این بازیکن باتجربه اعلام کرد که حضور دربارسلونا بهترین پایان برای عمر فوتبالی اش بوده است:« من خیلی تیم عوض کرده ام؛ ولی بازی کردن در بارسا ، آن هم در فاز پایانی فوتبالی ات، احساساتی ترین اتفاقی است که می تواند برایت رخ دهد. با این سن و سال که کمی پیر شده ام، بازی کردن دراینجا یک رویاست. خوب تمرین می کنم و امیدوارم که حضورم در این تیم، فراتر از شش ماه شود.»

بواتنگ درمورد بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل رئال مادرید گفت:« ما تیم قدرتمندتری داریم و برای برد در این بازی آماده ایم.» او در عین حال به این نکته اشاره کرد که به بارسا پیوسته تا به این تیم کمک کند و یادآوری کرده که رویایش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

بواتنگ در بخش دیگری از این گفتگو، در مورد گذشته اس صحبت کرده:« وقتی جوان بودم، حسابی کله شق ودیوانه بودم. در سن 18 سالگی، رئیس محله مان بودم؛ چون پول زیادی داشتم.  ولی اگر به بلوغ نرسی، نمی توانی به تیمهایی مثل میلان ویا بارسا بروی.یعنی تو را انتخاب نمی کنند. ممکن است خیلی قوی فوتبال بازی کنی ولی اگر مغزت کار نکند، نمی توانی درتیمهای بزرگ بازی کنی. به همین خاطر رفتارها و شخصیتم را عوض کردم.  الان 83 کیلو وزن دارم ولی وزنم تا 95 کیلو هم رسیده بود. وقتی 20 سالم بود در لندن بودم و دائما به میهمانی می رفتم و تغذیه ام ناسالم بود. وقتی جوان هستی، حتی اگر فوتبال بازی نکنی هم فرقی نمی کند؛ چون پول داری و همه دوستان از تو تعریف وتمجید می کنند.الان سرآشپز خاص خودم را دارم و می دانم که باید سالم غذا بخورم تا بتوانم کارنامه ورزشی ام را طولانی تر کنم.»

او در عین حال درمورد نژادپرستی دردنیای فوتبال هم صحبت کرد:« نظرم خیلی واضح و روشن است: اگر این اتفاق برایم رخ بدهد، به خانه می روم و از تیم می خواهم که مرا همراهی کند. این مشکل باشگاه ها و لیگ ها و درعین حال جامعه است.»

بخش پایانی صحبتهای بواتنگ درمورد عشقش به موسیقی بود:« از موسیقی خیلی خوشم می آید و قطعا درآینده دو یا سه ترانه خواهم خواند. بعد ازاتمام زندگی فوتبالی ام، می خواهم انسان جدی تری باشم. به عنوان مدیربرنامه ها، به فوتبالیست های جوان کمک کنم و علیه نژادپرستی مبارزه کنم. موزیک هم فقط برای آن است که در ماشین گوش بدهم.»

6363