نامه ندامت‌ هم‌پستی سردار آزمون از زندان

نامه ندامت‌ هم‌پستی سردار آزمون از زندان

وبسایت رسمی فوتبالی- مهاجم ملی‌پوش و روسی زنیت سن‌پترزبورگ نامه‌ای حاکی از ندامت خطاب به بازیکنان و کادر فنی تیمش نوشت.

به گزارش فوتبالی به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، الکساندر کوکورین مهاجم مطرح فوتبال روسیه است که از مهر ماه گذشته به دلیل درگیری و مضروب‌کردن یک مقام دولتی این کشور در بازداشت پلیس به سر می‌برد و بر اساس گزارش رسانه‌های روسی شاید امروز مدت‌زمان بازداشت او تمدید شود. این مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه و زنیت سن‌پترزبورگ با نوشتن نامه ندامت از همبازیان و مربیانش در زنیت به خاطر اقدام خود عذرخواهی کرد.

در بخشی از نامه الکساندر کوکورین آمده است: می‌خواهم از هوادارانم، بازیکنان و کادر فنی تیم زنیت سن‌پترزبورگ عذرخواهی کنم که نمی‌توانم در تمرین‌ها حضور داشته باشم و به آنها در رقابت‌ها کمک کنم. به عنوان یک ورزشکار و انسان عادی نباید مرتکب آن اقدام می‌شدم و عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم برابر خشم خود مقاومت کنم. از این حادثه درس گرفتم و زندان به من خیلی کمک کرد. خیلی دوست دارم آزادانه در ورزش حضور داشته باشم و به خانواده‌ام خدمت کنم. حمایت‌های شما از من در زندان و آزادی بسیار مهم است.

بر اساس گمانه‌زنی‌های رسانه‌های روسی طولانی‌شدن بازداشت الکساندر کوکورین باعث شد تا سران و کادر فنی تیم زنیت سن‌پترزبورگ تصمیم به جذب سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی بگیرند.