سرمربی فینالیست جام جهانی: رویایم مربیگری در لیگ ایتالیاست!

سرمربی فینالیست جام جهانی: رویایم مربیگری در لیگ ایتالیاست!

سایت رسمی فوتبالی - زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، که مورد تمجید مدیر اجرایی اینتر، بپه ماروتا، قرار گرفته بود، تایید کرد که رویایش مربیگری در لیگ ایتالیاست. 

به گزارش فوتبالی، دالیچ جایزه جیانی بررا را برای سال 2018 خاطره انگیز خود که در آن موفق شد کرواسی را برای اولین بار در تاریخ به فینال جام جهانی برساند، دریافت کرد. او حالا مدعی شده که دوست دارد در بازگشت احتمالی به مربیگری در باشگاه ها، حضور در لیگ ایتالیا را تجربه کند. دالیچ در سخنرانی خود پس از دریافت جایزه اظهار داشت: " باید از بازیکنانم تشکر کنم. ما کشوری کوچک اما پر افتخار هستیم و دریافت این جوایز نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان کرواسی مهم است. رویای من کار در ایتالیاست. "

در عین حال ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، دستاوردهای دالیچ با تیم ملی کرواسی را تحسین کرد و این در حالی است که لوسیانو اسپالتی، سرمربی فعلی اینتر، تحت فشار شدیدی است و در آستانه اخراج قرار دارد. ماروتا درباره این مربی گفت: " دالیچ شایسته دریافت این جایزه بود. او در شرایطی اضطراری هدایت تیم ملی کرواسی را پذیرفت و ثابت کرد که یکی از بهترین مربیان دنیا در چنین شرایطی است. "

1070