وستهام 1-1 لیورپول: هدیه پیگرینی به تیم سابق

وستهام 1-1 لیورپول: هدیه پیگرینی به تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در دیدار قبلی، در خانه برابر لسترسیتی متوقف شده بودند، در دیدار امشب برابر وستهام هم تنها به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 3، خاویر هرناندز گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت.

برتری میزبان ادامه داشت و در دقیقه 11، دفع ناقص جیمز میلنر، یک موقعیت خوب در اختیار کِرِسول قرار داد اما ضربه او را آلیسون مهار کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 22، لیورپول روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. پاس لالانا در موقعیت آفساید به جیمز میلنر رسید اما کمک داور به اشتباه دستور به ادامه کار داد. پاس در عرض میلنر، مقابل دروازه به سادیو مانه رسید و او هم بعد از یک چرخش خوب و ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

تیم میزبان خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و خیلی زود توانست به گل تساوی برسد. در دقیقه 28 بود که روی یک ضربه آزاد، پاس فیلیپه اندرسون، درون محوطه جریمه به میکل آنتونیو رسید و او هم با یک ضربه حساب شده، دروازه لیورپول را باز کرد.

بعد از این گل بار دیگر بازی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در دقیقه 38، پاس عرضی خطرناک رابرتسون، از مقابل دروازه وستهام عبور کرد و هیچ یک از بازیکنان لیورپول نتوانستند از آنها استفاده کنند.

چند دقیقه بعد نوبت بازیکنان وستهام بود که تا آستانه زدن گل دوم پیش بروند اما ضربه سر ریکو، روی ارسال خوب فیلیپه اندرسون، از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم وستهام بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل برسند اما ضربه سر دیوپ از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 50، صلاح با یک حرکت انفرادی خوب، صاحب موقعیت شد اما ضربه او را فابیانسکی با یک واکنش خوب مهار کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، حملات دو تیم شدت می گرفت اما توپی از خط دروازه ها عبور نمی کرد.

در سومین دقیقه از وقت های اضافه، اشتباه آلیسون می توانست کار دست لیورپول بدهد اما فن دایک دروازه قرمزها را نجات داد. در آخرین موقعیت بازی، روی حرکت کیتا، اوریگی صاحب فرصت شد اما نتوانست در موقعیت تک به تک، دروازه فابیانسکی را باز کند و بازی با همان دو گل نیمه اول به پایان رسید.