دروازه بان دورادوس و خالکوبی چهره مارادونا روی ساق پایش

دروازه بان دورادوس و خالکوبی چهره مارادونا روی ساق پایش

سایت رسمی فوتبالی- دیگو آرماندو مارادونا بی هیچ تردیدی یکی از برترین فوتبالیست های تاریخ است و همچنان یکی از چهره های محبوب دنیای فوتبال به شمار می آید. او این روزها در باشگاه دورادوس سینالوئای مکزیک مشغول مربیگری است.

او در فصل اول حضورش در این تیم در یک قدمی رساندن لوس دورادوس به رقابتهای اصلی لیگ فوتبال درمکزیک بود ولی این تیم سن لوئیس بود تا با برد 2-4 مقابل دورادوس مانع از این اتفاق شد.  اما این ناکامی از میزان محبوبیت مارادونا در بین بازیکنانش نکاست و حالا یک خبر جالب توجه دررابطه با محبوبیت مارادونا در مکزیک منتشر شده است.

گاسپار سرویو، دروازه بان لوس دورادوس ، تصمیم گرفته تا چهره دن دیگو را روی بدنش خالکوبی کند.

سرویو مثل مارادونا آرژآنتینی است؛ اما گذشته فوتبالی او به اندازه مارادونا درخشان نیست. مارادونا بعد از بازی در بوکاجونیورس تبدیل به چهره محبوب این باشگاه شد و بعد از آن در عرصه فوتبال ملی و باشگاهی اروپا افتخارات متعددی کسب کرد. اما سرویو فوتبالش را در باشگاه رقیب یعنی ریورپلاته آرژانتین آغاز کرد. او یک فصل دراین تیم حضور داشت (13-2012) و با این تیم قهرمان کوپا لیبرتادورس زیر20 سال شد و حالا شیفته مارادوناست و چهره دن دیگو را روی ساق پایش تتو کرده است.

خود گاسپار سرویو تصویری از ساق پایش با تتوی جدیدش را روی صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده و اعلام کرده که این کار را به افتخار مارادونا انجام داده.

6363