حمله خانواده نامزد رونالدو به او: جورجینا بی‌شرم است

حمله خانواده نامزد رونالدو به او: جورجینا بی‌شرم است

سایت رسمی فوتبالی – جورجینا رودریگز نامزد 25 ساله رونالدو پس از اعلام خبر فوت پدر هفتاد ساله اش شرایط خوبی ندارد. خورخه ادواردو در آخرین روز ژانویه 2019 پس از دو سال و نیم خانه نشینی به علت سکته قلبی، در نهایت در گذشت.

جورجینا اخیرا برای شرکت در مراسم یادبود پدرش  به آرژانتین سفر کرده بود. حالا مصاحبه عمه جورجینا با یک شبکه آرژانتینی جنجال ساز شده است. عمه نامزد رونالدو علیه وی صحبت کرده و گفته است:" حالا همه فهمیدند که جورجینا چقدر بی شرم است و چه شخصیتی دارد. او باید به عمویش زنگ می زد و می گفت که پدرش چیزی تا مرگ فاصله ندارد. جورجینا واقعا کار زشتی مرتکب شد."

گفته می شود که نامزد رونالدو رابطه خوبی با خانواده اش ندارد. او که در بوینوس آیرس متولد شده، به پیغام های اقوامش جواب نمی دهد و حتی شماره اش را عوض کرده تا مجبور نباشد با آنها در تماس باشد. عمه جورجینا می گوید که او مدتهاست که رابطه اش را با نامزدش قطع کرده است.

در این برنامه تلویزیونی، عمه جورجینا گفت که ریشه اختلاف وی با خانواده اش به یک شوخی برمی گردد. در حقیقت مادربزرگ نامزد رونالدو خطاب به وی گفته است:"ننه جان، حالا که با یک فوتبالیست میلیونر هستی ببینم هزار یورویی به من می دهی یا نه!" از آن موقع جورجینا جاب تماس های اقوامش را نمی دهد. 

رونالدو و نامزدش هیچ واکنشی به این صحبت ها نداشته اند.