لستر 0 – 1 یونایتد؛ بازگشت به جاده پیروزی

لستر 0 – 1 یونایتد؛ بازگشت به جاده پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی خانگی هفته قبل برابر برنلی، یونایتد دوباره موفق شد روند پیروزی های خود را از سر گرفته و با گل دقایق ابتدایی راشفورد، در کینگزپاور لستر را مغلوب کند.
 

منچستر یونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست روی ارسال لوک شاو به گل اول دست یابد اما ضربه سر مارکوس راشفورد با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما حملات یونایتد در ادامه نتیجه داد و این تیم در دقیقه 9 به گل رسید. پاس عمقی پل پوگبا در موقعیتی تک به تک به راشفورد رسید تا او با کنترلی مناسب و ضربه ای دقیق، دروازه کسپر اشمایکل را از درون محوطه باز کند.

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند. در دقیقه 29 و با پاس اشلی یانگ، خسه لینگارد از گوشه محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما توپ بعد از برخورد به مدافعان در اختیار اشمایکل قرار گرفت.

در دقیقه 37 و روی ارسال مادیسون از روی نقطه کرنر، جانی ایوانز فرصت خوبی برای باز کردن دروازه یونایتد داشت اما ضربه سر او راهی به دروازه نیافت.

در لحظات پایانی نیمه اول، ارسال مدافعان لستر باعث ایجاد موقعیت برای راشفورد شد اما ضربه زمینی او در اختیار اشمایکل قرار گرفت تا نیمه نخست 0-1 به سود یونایتد به پایان برسد.

در همان ابتدای نیمه دوم و با یک و دوی بارنس و مادیسون، وینگر لستر می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما داوید دخیا مانع رخ دادن این اتفاق شد. در دقیقه 58 مارکوس راشفورد از زاویه تقریبا بسته اقدام به ضربه زدن کرد که شوت او راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 62 لسترسیتی تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه اکروباتیک جیمی واردی از درون محوطه با عکس العمل تماشایی دخیا همراه شد.

حملات تیم میزبان ادامه یافت و در دقیقه 75 رشید غرال با یک ضربه تماشایی دروازه یونایتد را تهدید کرد اما سنگربان اسپانیایی یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 85 این روملو لوکاکو بود که با ضربه ای محکم از پشت محوطه دروازه لستر را تهدید کند اما اشمایکل این ضربه را دفع کرد. لحظاتی بعد جیمی واردی موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه آرام او در اختیار دخیا قرار گرفت.

در لحظات پایانی مارسیال می توانست کار لستر را تمام کند اما اشمایکل یک بار دیگر برابر این ضربه نیز ایستادگی کرد تا در نهایت یونایتد با یک گل لستر را مغلوب کند.