کمالوند: ارتباط عاطفی بسیار خوبی با مردم اراک دارم/کسی صحبتی از زبان من مطرح می کند صحت ندارد

کمالوند: ارتباط عاطفی بسیار خوبی با مردم اراک دارم/کسی صحبتی از زبان من مطرح می کند صحت ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم، گفت: ارتباط عاطفی بسیار مناسبی با مردم اراک دارم و تمام توانم را برای خوشحال کردن مردم به کار می بندم.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی باشگاه آلومینیوم اراک، فراز کمالوند در خصوص جلسه روز گذشته اش با مدیرعامل و رییس هیات مدیره باشگاه، گفت: در این جلسه مشکلاتی که به نظر ما بر سر راه تیم وجود داشت و ممکن بود به مسیر حرکتی آن صدمه بزند با مسئولین باشگاه مطرح کردیم که خوشبختانه مدیران باشگاه تاکید کردند تلاششان را برای حل این مسائل به کار می بندند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از خواسته های مطرح شده موارد عجیب و غریبی نبودند و به مسائلی چون تغذیه، زمین تمرین مناسب و آرامش بازیکنان مربوط می شدند که با حمایت و قول مساعد هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ان شالله برطرف خواهند شد.

سرمربی تیم آلومینیوم در خصوص علاقه اش به تیم آلومینیوم و شهر اراک، اظهار داشت: با این تیم و با اعضای آن ارتباط خوبی دارم و از صمیم قلب با مردم اراک نیز  ارتباطات عاطفی مناسبی داشته و دارم، همانطور که طی روزهای اخیر پیام‌های محبت آمیز بسیار زیادی از مردم اراک در صفحه شخصی ام در اینستاگرام دریافت کردم که از این طریق قدردان این محبت ها نیز خواهم بود و اعلام می کنم ان شالله با تمام توانمان برای شادی این مردم تلاش خواهیم کرد.

کمالوند در مورد برگزاری اردوی پیش از بازی با گل گهر در تهران نیز تصریح کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی در اراک از امروز، تصمیم گرفتیم اردو را در تهران برگزار کنیم و علاوه بر آن مسئله دیگر برای ما بعد مسافت اراک و سیرجان بود که با توجه به اینکه می بایست ابتدا از اراک به تهران و سپس از آنجا به سیرجان برویم خستگی سفر تا چند روز در بدن بازیکنان باقی می ماند که به همین خاطر تصمیم گرفتیم زودتر به تهران برویم تا از این حیث مشکلی نداشته باشیم.

وی در خصوص برخی بحث های حاشیه ای مطرح شده طی روزهای اخیر نیز گفت: روزی که به اراک آمدیم ۹ امتیاز با منطقه صعود فاصله داشتیم و تفاضل گلمان نیز به شکلی بود که در واقع این اختلاف به ۱۰ امتیاز نیز می رسید اما حالا در فاصله دو امتیازی منطقه صعود هستیم و به خاطر این روند مثبت انتظار داریم همه دست به دست هم بدهند و همدل به موفقیت آلومینیوم و روند رو به رشد این تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: ما نیز تجربه برخورد با حواشی از این دست را داریم و به هیچ وجه تحت تاثیر قرار نمی گیریم و اگر صحبتی هم در این خصوص به میان می آوریم صرفا به منظور تنویر افکار عمومی است.

کمالوند خاطرنشان کرد: حرفهایی نیز از زبان بنده مبنی بر مسموم بودن فضای کار در اراک در فضای مجازی منتشر شده است که به هیچ وجه صحت ندارد و لازم است تاکید کنم که اتفاقا فضای بسیار خوبی در اراک حاکم است و کسی نمی تواند ارتباط بسیار خوب من با مردم اراک را تحت تاثیر قرار دهد، تمرین نکردن ما در اراک نه به فضای این شهر که تنها به آب و هوا، زمین تمرین و بعد مسافت مربوط می شود.

وی در پایان با تاکید بر این موضوع که هواداران آخرین اخبار و اطلاعات را تنها از طریق روابط عمومی باشگاه پیگیری کنند، اظهار داشت: اگر صحبتی مطرح می شود می بایست برای آن مستنداتی وجود داشته باشد، از این پس نیز تنها مطالب و اخباری را تایید می کنم که از طریق سایت باشگاه آلومینیوم به مردم انتقال پیدا کند و هواداران مطلع باشند که اگر دیگران صحبتی از زبان من مطرح می کنند صحت ندارد.

7655