بعد از دوره شدن توسط هواداران چلسی ودرخواست استفعا؛ ساری فقط عذرخواهی کرد

بعد از دوره شدن توسط هواداران چلسی ودرخواست استفعا؛ ساری فقط عذرخواهی کرد

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه سان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که بعد از باخت سنگین چلسی مقابل بورنموث، برخی از هواداران چلسی در خارج از ورزشگاه ویتالیتی از شرمندگی سرمربی ایتالیایی تیمشان درآمدند. 

طبق این گزارش ، پس از آنکه آقای ساری تصمیم گرفت تا با اتوبوس تیم به لندن بازنگردد، او به تنهایی از ورزشگاه خارج شد ولی در بدو خروج از استادیوم، برخی از هواداران چلسی او را دیده و احاطه اش کردند تا با او به صحبت پرداخته و از او انتقاد کنند. ساری هم بدون هیچ مشکلی به سمت آنها رفت و با آنها صحبت کرد. در جریان این گفتگو که چند دقیقه ای طول کشید، برخی از این هواداران از ساری می خواستند تا استعفا دهد.

اما ساری با منشی بالا با این هواداران رفتار کرد و از آنها عذرخواهی کرد. عکسهای منتشره حکایت از آن دارد که این سرمربی ایتالیایی درحال گوش کردن به صحبتهای هواداران است. گویا یکی ازاین هواداران به آقای ساری گفته:« باید استعفا بدهی»؛ دیگری به او گفت:« تو نمی دانی که چه کار داری می کنی» و نظر فرد دیگری این بود:« این بدترین عملکردی بود که از تو و تیمت دیده ایم.» ساری در کمال آرامش منتظر ماند تا صحبتهای همه این هواداران تمام شود و سپس شروع به صحبت کردن نمود و خطاب به آنها گفت:« من عذرخواهی می کنم.»

بعد از اتمام بازی چهارشنبه شب چلسی مقابل بورنموث، ساری دررختکن تیمش جلسه ای اضطراری با شاگردانش داشت و حتی از دستیارانش نیز خواست تا رختکن را ترک کنند و حدودا یک ساعت با شاگردانش صحبت کرد و پس از آن هم سوار بر اتوبوس تیم نشد و ترجیح داد تا تنها به خانه بازگردد.

با این لغزش، چلسی جایگاهش در رده چهارم جدول را از دست داد و به آرسنال سپرد. البته آنها در بازی شنبه مقابل هارزفیلد توانستند نمایش قابل قبولی را به اجرا گذاشته و به برد قاطعی دست یافتند.

6363