طعنه هازارد دو گله به سرمربی اش: حالا ساری خوشحال خواهد بود

طعنه هازارد دو گله به سرمربی اش: حالا ساری خوشحال خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی در بازی تیمش مقابل هادرزفیلد دو گل به ثمر رساند و درپایان بازی در صحبت هایی اعلام کرد که با این برد حتما مائوریتسیو ساری سرمربی چلسی خوشحال خواهد بود.

دراین بازی چلسی موفق شد تا با نتیجه 0-5 از سد حریفش عبور کند. گونزالو ایگواین خرید جدید چلسی دربازار زمستانی هم دو گل دیگر تیمش را به ثمر رساندو گل داوید لوئیز هم تیرخلاصی بر پیکر هادرزفیلد بود تا چلسی با کسب سه امتیاز این بازی به جمع  4تیم برتر لیگ انگلیس بازگردد. حالا هازارد و دیگر بازیکنان چلسی امیدوارند که با این برد قاطعانه، خاطرات تلخ باخت 0-4 مقابل بورنموث از ذهن سرمربی ایتالیایی تیم پاک شود.

بعد از آن باخت دردناک، ساری به شدت از شاگردانش خشمگین بود و درپایان مسابقه با بورنموث، حدودا یک ساعتی در داخل رختکن با شاگردانش جلسه گذاشت و بعد هم حاضر نشد که با سایر اعضای کاروان تیم سوار بر اتوبوس شود و تنها به خانه بازگشت. اما با برد چلسی در روز شنبه، هازارد امیدوار است که سرمربی تیمش راضی و خوشحال باشد.

هازارد در پایان بازی با هارزفیلد به خبرنگاران گفت:« من همیشه می گویم که وقتی در یک بازی بازنده هستیم، می بایست در بازی بعدی به پیروزی برسیم و به خوبی این کار را انجام دادیم. ما یکی از بهترین بازی هایمان در این فصل را به نمایش گذاشتیم و پنج گل فوق العاده به ثمر رساندیم. هواداران تیم ما هم روز چهارشنبه راضی نبودند ولی حالا آنها هم خوشحالند؛ پس ما هم خوشحالیم. فکر می کنم ساری هم خوشحال باشد؛ چون او می خواست واکنش خوبی از تیم ببیند و ما این کار را انجام دادیم.»

این ستاره بلژیکی ادامه داد:«ما خوشحالیم و بی صبرانه منتظر بازی بعدی مان مقابل منچسترسیتی هستیم. باید به همین روند برد ادامه دهیم. در این بازی دقیقا همان طوری کار کردیم که سرمربی تیم از ما می خواست. بعد از این بازی حالا اعتماد به نفس ما بالاتر از دو روز پیش است. اما می دانیم که بازی بعدی مان بازی سختی خواهد بود. ما در استمفورد بریج سیتی را شکست دادیم؛ پس چرا این بار نتوانیم این کار را تکرار کنیم؟»

هازارد اطمینان دارد که دو گلی که ایگواین برای چلسی به ثمر رسانده، در حقیقت شروع یک همکاری خوب و جذاب میان او و این مهاجم آرژانتینی خواهد بود:« ما سعی می کنیم تا با هم همکاری کنیم. ایگواین بازیکن جدید تیم ماست ولی می داند که سرمربی تیم از او چه می خواهد. ایگواین مهاجم بزرگی است و می تواند گلهای زیادی بزند. البته شرایط فوتبال بازی کردن در انگلیس با ایتالیا و اسپانیا متفاوت است ولی ایگواین توانایی بازی در انگلیس را دارد.»

6363