بواتنگ: به خاطر نوکمپ و تیکی تاکا، بارسا را به رئال ترجیح می دهم

بواتنگ: به خاطر نوکمپ و تیکی تاکا، بارسا را به رئال ترجیح می دهم

سایت رسمی فوتبالی- شبکه اسکای سپورتس ایتالیا روز شنبه گفتگوی بلندبالایی را با کوین پرینس بواتنگ پخش کرد که چند روز قبل از انتقال او به باشگاه بارسلونا ضبط شده بود.

در جریان این گفتگو، سوالی از بواتنگ پرسیده شد که بین رئال مادرید وبارسلونا کدامیک را ترجیح می دهد. پاسخ بواتنگ به این سوال بدین ترتیب بود:« بارسلونا را انتخاب می کنم؛ چون فوتبالی بازی می کند که همه دوست دارند آنگونه بازی کنند. علاوه بر آن، به خاطر استادیومشان، به خاطر تیکی تاکا وبه خاطر همه چیز، بارسا را انتخاب می کنم.»

او ادامه داد:« ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هم خیلی زیباست ولی در نوکمپ جوی ایجاد می شود که سبب می شود تا همه مردم با توپ به حرکت دربیایند. وقتی با پیراهن میلان به نوکمپ رفته بودم، این جو را حس کردم و بعدها وقتی با پیراهن لاس پالماس هم دراین ورزشگاه بازی کردم، دقیقا آن را متوجه شدم. ما در آن بازی 0-5 باختیم ولی من اصلا عصبانی نشدم؛ چون این جو خاص و ویژه نوکمپ را لمس کردم.»

پرسش بعدی از بواتنگ، در مورد دیداری بود که با پیراهن میلان مقابل بارسلونا برگزار کرد ودرآن موفق به گلزنی شده بود. بواتنگ با یادآوری آن بازی گفت:« گل فوق العاده ای بود؛ گلزنی مقابل بارسلونا، قوی ترین تیم دنیا و در مقابل قدرتمندترین بازیکنان دنیا؛ آن لحظه یکی از لحظات شاد و خوش زندگی من بود.»

6363 - Chia Foadi