لورکوزن 3 – 1 بایرن‌مونیخ؛ پایان رویای قهرمانی؟

لورکوزن 3 – 1 بایرن‌مونیخ؛ پایان رویای قهرمانی؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در نیمه اول با برتری 0-1 به رختکن رفته بود، در نیمه دوم 3 گل دریافت کرد تا با توجه به تساوی دورتموند برابر فرانکفورت، اختلاف آنها با صدر به 7 امتیاز برسد.

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 13 و روی شوت خامس می توانست به گل اول برسد اما هرادکی توپ را دفع کرد و در ریباند نیز لواندوفسکی توفیقی نداشت. در دقیقه 18 و روی ارسال کیمیچ، لواندوفسکی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما خروج به موقع هاردکی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

دقایقی بعد و روی پاس هوملس، خامس بهترین فرصت را برای زدن گل اول در مقابل دروازه داشت اما ضربه عجیب او با اختلاف فراوانی از کنار دروازه لورکوزن به بیرون رفت.

در دقیقه 33 کینگزلی کومان در سمت چپ اقدام به ضربه زدن کرد اما بعد از برخورد توپ با زمین، دروازه بان لورکوزن به سختی توپ را دور کرد.

اما حملات بایرن در دقیقه 40 نتیجه داد و این تیم به گل رسید. ابتدا ضربه تماشایی کومان از گوشه محوطه با عکس العمل زیبای هرادکی همراه شد اما در ریباند، ارسال توماس مولر با ضربه سر لئون گورتزکا توامان شد و در نهایت بایرن با برتری 0-1 در نیمه اول راهی رختکن شد.

اما لورکوزن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 موفق شد با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده از سوی لئون بیلی، دروازه بایرن مونیخ را باز کند.

دقایقی بعد لورکوزن تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما ضربه تماشایی برانت از پشت محوطه با عکس العمل دیدنی اولرایش راهی کرنر شد.

حملا لورکوزن ادامه یافت و این تیم در دقیقه 63 و روی ارسال عرضی بالعربی و ضربه بغل پای فولند در موقعیتی تک به تک در مقابل دروازه به گل دوم نیز دست یافت.

در ادامه بایرن دایره حملات خود را افزایش داد و در دقیقه 74 فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه سر لواندوفسکی در اختیار سنگربان لورکوزن قرار گرفت.

اما بر خلاف جریان بازی، لورکوزن در دقیقه 85 و روی ارسال عرضی براتا در موقعیتی تک به تک و ضربه تمام کننده آرالیو در مقابل دروازه خالی به گل سوم هم رسید. در ادامه تلاش های بایرن برای کاهش اختلاف نتیجه نداد و لورکوزن با نتیجه 1-3 بایرن مونیخ را مغلوب کرد.