اوزیل هر وقت دلش بخواهد بازی می کند

اوزیل هر وقت دلش بخواهد بازی می کند

سایت رسمی فوتبالی- ویلیام گالاس مدافع سابق آرسنال براین باور است که مسعوت اوزیل هروقت دلش بخواهد، برای آرسنال بازی می کند. این درحالی است که اوضاع در رختکن توپچی ها چندان بر وفق مراد اوزیل نیست و احتمال می رود که او در بازار نقل و انتقالات تابستانی رختکن این تیم را ترک کند.

قرارداد اوزیل با آرسنال در فوریه سال 2018 تمدید شد و انتظار می رفت که او یکی از مهره های کلیدی در برنامه های این تیم باشد. اما جدایی آرسن ونگر از آرسنال باعث شد تا جایگاه اوزیل در رختکن تیم دستخوش تغییراتی شود و اونای امری سرمربی فعلی آرسنال معمولا او را نادیده گرفته و یا به عنوان بازیکن ذخیره مورداستفاده قرار می دهد.

گالاس براین باور است که این اتفاق باعث شده تا اوزیل ثباتش را از دست بدهد و این درحالی است که او را بازیکن بامهارتی می داند.

گالاس درگفتگو با سان دراین باره گفته:« امری هرکاری که بلد بود انجام داد تا واکنش مثبتی از اوزیل دریافت کند ولی اوزیل واکنشی نشان نمی دهد. این شرایط سختی برای اوزیل و آرسنال است. همه از کیفیت فوتبالی اوزیل اطلاع دارند ولی او ثبات کافی ندارد و هرزمان که دلش بخواهد بازی می کند. اوزیل باید با کیفیت فوتبالی ای که از آن بهره مند است، کارهای به مراتب بیشتری انجام دهد و او باید درهر بازی که برای آرسنال برگزار می کند، بهترین بازیکن تیم باشد.»

در شرایطی که اوزیل 30 ساله نقش تاثیرگذاری در آرسنال ندارد، ممکن است به زودی شاهد جدایی او از جمع توپچی ها باشیم. گالاس براین باور است که احتمال جدایی این بازیکن آلمانی از آرسنال در بازار بعدی نقل و انتقالات محتمل است. این اسطوره فرانسوی ادامه داد:« هواداران از اوزیل دلخور هستند وامری هم این را خوب می داند. او تصمیم گرفته تا اوزیل را روی نیمکت قرار دهد تا ببیند که آیا واکنشی از این بازیکن می بیند یا نه. الان تصمیم با اوزیل است که بخواهد در این راستا واکنشی نشان دهد.»


او ادامه داد:« اگر واکنشی از اوزیل شاهد نباشیم، ممکن است سران آرسنال تصمیم به فروش او بگیرند تا بتوانند از پول عاید از فروش او و رقم دستمزد بالایی که دریافت می کند، بازیکن موثرتری را به خدمت بگیرند.»

اوزیل در تابستان سال 2013 با قراردادی 56 میلیون یورویی از رئال مادرید به آرسنال پیوست و تا به امروز 213 بازی برای این تیم برگزار کرده و 41 گل زده و چندین پاس گل داده ولی ارزش واقعی او در بازار به خاطر عدم ثباتش درترکیب تیم افت چشمگیری یافته و شاید جدایی از آرسنال بهترین راهکار برای هردوطرف باشد.

6363