میورا:متاسفم ژاپن نایب قهرمان شد/ایران قهرمانی را می‌خواست

میورا:متاسفم ژاپن نایب قهرمان شد/ایران قهرمانی را می‌خواست

وب سایت رسمی فوتبالی- ستاره قدیمی فوتبال ژاپن از باخت تیم کشورش در فینال جام ملت‌های آسیا ابراز تاسف کرد.

به گزارش فوتبالی، کازویوشی میورا یکی از چهره‌‌های نامی ژاپنی‌ها بود که روز گذشته به دقت بازی تیم کشورش را از طریق گیرنده تلویزیونی  دنبال کرد.

وی بعد از آنکه تیم کشورش در ایستگاه پایانی جام ملت‌ها 3 بر یک مغلوب قطر شد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد، اظهارداشت:متاسفم که این نتیجه حاصل شد.چون می‌خواستم مثل همه مردم کشورم شاهد موفقیت تیم ملی در بازی نهایی باشم.

او ادامه داد:به نظرم تغییراتی که نسبت به زمان جام جهانی در تیم ملی ایجاد شد، اجازه نداد تا در آخرین گام نیز موفق باشیم. با این حال تجربه حاصل‌شده این پیکارها را برای تیم ملی و فوتبال کشورم بسیار می‌دانم.این تجربه بزرگ می‌تواند باعث پیشرفت تیم جوان ما در آینده شود.

کازویوشی میورا که عضو تیم ژاپن در مسابقات جام ملت‌های 1992 بود و با سامورایی‌‌های آبی برنده نخستین قهرمانی شد،با وجود داشتن 51 سال سن، همچنان به عنوان بازیکن فعالیت می‌کند.

او بیان کرد:باید در نظرگرفت که راهیابی به فینال جام، اصلا کار راحتی نبود.چون ایران و کره‌‌جنوبی سالهاست که قهرمانی بازی‌ها را کسب نکرده‌اند و حضور در این بازی برای آنها بسیار مهم بود.به این ترتیب ما توانستیم گذرکنیم و به روز آخر برسیم.با همه این ها بازیکنان تیم کشورم را می‌ستایم و معتقدم آنها در آینده شرایط بهتری کسب خواهندکرد.

7655